Sonraki günler garip bir şekilde sıkıcıydı.Ama bir hastane odasında kilitli kalmayı daha fazla bekleyemeyeceğini düşündü. Yatağında uzanmış, duvardaki çirkin resmin üzerinde duran televizyonu seyrediyor ve tüm hastalara sunulan o sade menüleri yiyordu, ama zaman zaman Yeosang ona lezzetli ev yemekleri kaçırıyordu.
Wooyoung, saniyeler içinde sıkılabilme konusunda inanılmaz bir yeteneğe sahipti, bu yüzden günün 24 saati yanında olmasına rağmen ilk üç gün iyi vakit geçirmemişti. Arkadaşlarının ve San'ın her şey kötü bitmeden bir anlaşmaya varabilmeleri, hatta konuşabilmeleri hâlâ ona biraz garip geliyordu. Ama onun iyiliğinin çekişmelerinden daha önemli olduğunu düşünüyordu, bu da kendisini bir şekilde özel hissettiriyordu.
Jongho sabahları işe gitme vakti gelene kadar onunla ilgilendi ve sonra Yeosang geldi, o da San akşam 8 ya da 9 civarında akademiden ayrılana kadar bütün öğleden sonra onunla kaldı.Alfa bütün öğleden sonra boyunca onunla kaldı. yanında boş yatakta uyudu ve ihtiyaç duyabileceği her şeye dikkat etti. rutin tekrarlandı.
Neyse ki hamileliği normal şekilde devam etti ve kendisi ve bebeği stabildi, her zamankinden daha iyiydi, bu da dördüncü günde yataktan çıkmasına ve odasının çevresinde kısa bir yürüyüş yapmasına izin verildiği anlamına geliyordu.
Tabii ki, yavrulara olan özel hayranlığı göz önüne alındığında, omega, yeni doğanların yattığı bölgede yürüyüşe çıkmıştı. Odadan ayrılmanın ve o sevimli küçük yavrulara hayran olmanın moralini fazlasıyla yükselttiğini kabul etmeliydi. Ve bir tanesini kollarında tutmak istese de, kendi hayalini kurarken onları camdan görmekle yetinmekten başka seçeneği yoktu.
Odasındaki diğer yatak alınana kadar her şey nispeten sakin görünüyordu.
sosyalleşme ve arkadaş edinme konusunda bir hüneri olmasına rağmen, hastanede beşinci gününün sabahı gelen doğumdaki omega ile fazla konuşmadı. İstemediği için değil, durum doğru olmadığı için. Derin bir acı içinde olan ve herkese nefretle bağıran hiç kimse, hatta kendi alfası bile, bir konuşma başlatma havasında görünmüyordu.Wooyoung sadece iki yatağı ayıran perdeyi çekip uzanmıştı, belki de tanık olduğu durumdan biraz korkmuştu.
Ancak, çocuk götürüldüğünde yere sakinlik dönmüştü ve yaklaşık bir saat sonra küçük bir yavruyla birlikte çok daha sakin bir şekilde geri döndü. San akşam 9 civarında odaya geldiğinde, bakışları pencerenin yanındaki koltuklara düştüğünde, bu yeni insanların temsil ettiği izinsiz girişten pek memnun görünmüyordu. Şimdi orası onun yeni yatağı olmalıydı ve bu kesinlikle onu memnun etmedi.
Bebeğin gecenin ortasında ağlamaya başladığı zamanki kadar olmasa da.
çığlığı duvarlarda yankılandığında Wooyoung çoktan uyanmıştı. Gece boyunca bacaklarına saldıran krampların tekrar kurbanı oldu ve bu rahatsız edici hislerle uyumaya devam etmesi imkansızdı.Elleri sol bacağında nazikçe hareket ediyor, masajla kasları gevşetmeye çalışırken, yenidoğanın ağlamasını görmezden gelmeye çalışıyordu. Onu oda arkadaşından sadece bir perde ayırıyordu ve kumaşın kalınlığı ve karanlık nedeniyle çiftin figürlerini göremese de yavrularını sakinleştirmeye çalışan seslerini hala duyabiliyordu.
Bakışlarını duvara dayalı koltuklarda uyuyan San'a çevirdi, çünkü sonunda oturana kadar yerinde kıpırdanıp duruyordu. Kaşı hâlâ çatıktı ve yüzünde bariz bir kötü mizah ve hatta öfke ifadesi vardı, bu şekilde uyandırılmayı beklemediğinin açık bir işaretiydi.
Biraz uykulu gözleri ona baktı ve Wooyoung ona selam verirken kısacık bir gülümsemeye benzer bir şey verdi. Omega, rahatsızlık hissi tamamen ortadan kalkana kadar biraz daha masaj yapmaya devam etti ve yüzünü pencereye dönük olarak geri yattı. Bu pozisyondan ve yatağın biraz yükseltilmiş olmasından dolayı San'ın yattığı yeri rahatlıkla görebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...