Telefonundaki saat ona yarım saatten fazla bir süredir bu şekilde olduğunu bildiriyordu. Ve oğlum, bu onu eşit düzeyde strese soktu ve endişelendirdi,
Çünkü bu olmadan üç haftadan biraz fazla zaman geçmişti.Ancak bunun sonsuza kadar sürmemesinin beklenmesi gerektiğini düşünüyordu. Sonuçta böyle hissetmesi normaldi.
Bunun çok yakında olduğunu fark ettiğinden iş San'dan aniden uzaklaşmaya geldiğinde gücünü ölçmedi. Alfa, yeni yeni düşmeye başlayan dalgada kendisine saldıran ateşi uzak tutmak için alnında nemli bir bezle hålä uyuyordu. Uykusunda hälä bundan yakınıyordu ama yoğunluğu, kendisini rüya dünyasına kaptıracak kadar azalmıştı.
Wooyoung, soğuk zemine rağmen köpek yavrusu terliklerini aramak zahmetine girmedi. Çıplak ayakları hızla kapıya doğru koşarken, ellerinden biri karnına, diğeri dudaklarına gitti.
Geceyi boş odada geçiren beta, Ay sayesinde banyo veya benzeri bir şeyi işgal etmiyordu, bu yüzden mekana girerken hiçbir engel yoktu ve neredeyse kendini tuvaletin önünde dizlerinin üzerine atıyordu. Bunun faydasız olduğunu bilmesine rağmen yine de kendini tutmaya ve derin nefes almaya çalıştı ama sonuçta mide bulantısına dayanma çabaları boşunaydı. Böyle bir durumda her ne kadar zor olsa da yine de mümkün olduğu kadar sessiz olmaya çalışıyordu çünkü kimseyi uyarmak ya da başkalarının uykusunu bölmek istemiyordu.
Normal olduğu gibi midesinin içindekileri geri verirken gözleri çabayla sulandı. Tekrar kusmak ve yavrusuna zarar vermekle ilgili ıstırap dolu düşünceleri, bu büyük çabanın zayıf bedeni için ifade ettiği yorgunlukla karışıyordu. Ve kolundaki ısırıktan hissetmeye başladığı dayanılmaz acıyı da sayarsak, her şey oldukça artıyordu.
Henüz bilincini kaybetmemiş olması gerçek bir mucizeydi.
Ancak bir elin saçlarının arasında dolaştığını fark ettiği anda bu rahatsızlığın
büyük kısmı hafifledi. Alnını kaplayan saç telleri nazikçe çıkarılıp kulağının arkasına yerleştirilirken, başka bir el de sırtını nazikçe okşamaktan sorumluydu.O korkunç süreç henüz sona ermediği için yüzünü çevirip yeni gelene bakamıyordu. Ancak onun kim olduğunu bilmek için bunu yapmasına gerek yoktu.
Burnunu okşayan tarçın kokusu ona bunu söylüyordu.
Wooyoung midesini tamamen boşalttıktan sonra nefesini düzene sokmaya çalışırken hareketsiz kaldı. Kustuktan sonra kendini hep kötü hissediyordu ve tüm zayıf enerjisi de onunla birlikte gitmişti, bu yüzden vücudunun titremelerini kontrol edememesine ya da uzuvlarını biraz hareket ettirecek kadar bitkin hissetmesine şaşmamak gerek..
Ve aynı sebepten dolayı kendisine uzatılan küçük kağıt parçasıyla dudaklarını zar zor silebildi. Ellerinden biri sanki bebeği ve hatta kendisini rahatlatmak istermiş gibi karnına birkaç narin okşama bırakmaya adanmışken, diğeri yüzüne yaslanmıştı. Bir süre daha orada tuttu, son zamanlarda gösterdiği çabanın etkisinden kurtulmaya çalışıyordu ve bıraktığında anında bir yabancı tarafından yakalandı.
"Seni yatağına götüreceğim.Gel, WooYoung." Alfa banyoya girdiğinden beri ilk kez konuştu. Bir noktada kolu omeganın titreyen bedenini sarmıştı, diğer eli ise onunkine bağlıydı.
Wooyoung bakışlarını onunkilerle birleştirmeden önce derin bir nefes aldı. Neyse, San'ın hala dalgalanmadan muzdarip olduğunu bilmek için onu doğrudan görmesine gerek yoktu. Vücudunun hafifçe titremesi ve teninin yaydığı, temas etmekten rahatsız olacak kadar büyük ısı, ona kendini hissettiriyordu.
"Kalkmana gerek yoktu..." diye mırıldandı omega, yorgunluk ve son zamanlarda kendini gösteren mide bulantısı nedeniyle sesi biraz tuhaf geliyordu. San'ın dalga sırasında zar zor ayağa kalkabildiğini biliyordu, bu yüzden sırf kendisi için ayağa kalkmasından hoşlanmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...