36

205 21 0
                                    

Wooyoung üzgündü.

San'ın daireye vardıktan sonra, akademideki çalışma saatleri sona erdiğinde onu gördügünde vardığı sonuç buydu.

Alfa, kendisini karşılayan sessizliğe şaşırmamıştı, çünkü hemen Wooyoung'un odada bir an dinienebileceğini hatta uyuyabileceğini varsaymıştı.

Adımları onu odaya götürmüştü ve o zaman omeganın durumunu fark etti, moralinin birkaç saat içinde büyük ölçüde düştüğünü anlamak için basit bir bakış yeterliydi. Hatta ona agladığını ya da en azından buna yakın oldugunu söyleyen bazı hafif iç çekmeler bile duyabiliyordu.

Wooyoung kendini, esas olarak San'a ait olan büyük bir giysi yığınının ortasında, sırtı ona dönük şekilde yan yatarken bulmuştu, ama aynı zamanda JongHo ve Yeosang'dan gelen giysiler de vardı. Yuvaları, kesinlikle olduğu gibi, aceleci ve doğaçlama olacak kadar temizdi. Yatakta neredeyse tüm kıyafetlerini görünce alfa neredeyse içini çekecekti ama onu saklamaya ve küçüğün titreyen bedenine odaklanmaya karar vermişti.

Wooyoung?

arkasından San'ın sesini duyunca biraz irkildi. Hızla yüzünü sildi ve ani hareketten başının dönmesini önlemek için biraz yavaş oturan onu görmek için döndü.

"Merhaba san. Geldiğini duymadım." Bariz bir hüzünle gülümsedi, sesinin ne kadar tuhaf çıktığıyla daha da kötüleşen bir şeydi bu. "Akademide nasıl çalıştın? "

San, sanki bir cevap bulmak için diğerinin her detayını inceliyormuş gibi, ona tam bir sessizlik içinde baktı. Yataktaki kıyafetlerine bir an için baktı ve Wooyoung bunu fark etti, bu yüzden üzülmeden hemen kendini açıklamaya ve özür dilemeye niyeti vardı. Ancak san izin vermedi.

"Yuvana girmeme izin verecek misin?"

Omega ona şaşkınlıkla baktı, çünkü böyle bir soruyu kesinlikle beklemiyordu. Yatağında, dağınık kıyafetlerinde ya da kitaplıktan aldığı sarı köpek petuşunu da yuvaya katmak için sahip çıkacağını düşündü. Ya da en azından gördüklerinden rahatsız ya da tatminsiz olduğuna dair en ufak bir işaret, ama ona bir şey ifade edecek hiçbir şey tanımlayamıyordu. Sonunda başıyla onaylayarak izin verdi. San yatağa oturdu ve anında kollarını ona doğru uzattı ve sessiz bir hareketle ona yaklaşıp sarılmaya davet etti. Daveti kabul etmeden ve diğerinin kollarında erimeden önce üzerinde fazla düşünmemiş olsa da, Wooyoung'un şüphesiz şaşırtan bir şey. Tarçın aroması yoğun bir şekilde burun deliklerine ulaştığında, tam da alfanın ilgisinden saf bir zevkle uluduğunda gözleri yeniden nemlenmeye başlamıştı. San kendini iyi hissetmediğini biliyordu ve omega onu rahatlatmak için zahmete katlandığını takdir etti çünkü bu sadece basit bir sarılma olsa da onun için çok önemliydi.

Tüm dünyadan güvende hissetmek için San'ın kollarından daha iyi bir şey yoktur.

WyooYoung, yüzünü boynunun kıvrımına gizlerken diğerinin vucuduna yapışmıştı. Bir daha tek kelime etrnedi ve sanki adamın huzurunda teselli aramak istiyormuş gibi öylece kaldı.

San, kendi adına, bu kadar yakın temasa itiraz etmemişti ve jeste karşılık verdi, ancak birkaç dakika sonra ıkısinin de daha iyi uyum sağlayabilmesi için biraz hareket etmesi gerekti. Wooyoung pek rahat bir pozısyonda görünmüyordu, bu yüzden alfa yatağın yastıklı arkasına oturdu ve onu tekrar ona sarılması için cesaretlendirdi, bu sefer ikisi için de çok daha hoş bir pozisyonda.

Garip ama rahat, huzurlu bir ortama dalmış birkaç dakika böyle geçti, kimse tek kelime etmeye cesaret edemediği ıçın sessizlik sabıt kaldı. San, omegayı neyin etkilediğini bilmek ıçin buyuk bir endişe duysa da, etrafına dizilmiş olan giysilere gözlerini diktiğinde bu endişenin arttığı göruldu. Dolabın diğer yarısı Wooyoung'un evinde inşa ettiği yuvada olduğu için, son kalanları bunlardı.

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin