6

263 22 0
                                    


Hong Joong, arkadaşının çalıştığı sanat akademisine geldiğinde saat neredeyse akşam 8'di. İlk gidişi değildi, normalde de çok sık gitmemesine rağmen. Onu yalnızca koşullar San ile acil bir toplantı gerektirdiğinde ziyaret etmişti, ancak bu sefer San'ın yanında değildi.

Bir öğrenciyi almak için orada olduğunu kanıtlamadıkça içeri alınmayacağını biliyordu ve ikna kabiliyeti onu içeri almaya yetmiş olsa bile, yine de bunun imkansız olduğunu biliyordu. O zamanlar tüm çocuklar ve gençler akademiyi çoktan terk etmişti, neredeyse boş olan otopark bunun kanıtıydı.

Girişimlerinin faydasız olacağı açıktı.

Bu nedenle, Hong Joong kapidan belli bir mesafede durmayı ve dışarı çıkan herkese kimi aradığını bilip bilmediklerini sorgulamayı tercih etti. Onun hakkında fazla bilgisi yoktu, bu yüzden onu bulmanın biraz zor olacağını biliyordu.

Omega, çiçeklere benzer bir kokuya sahip ve adı Wooyoung. Sahip olduğu tüm bilgiler ve nüfusun çoğunun sahip olduğu birkaç fiziksel özellik buydu.

Hong Joong, kader eşi hakkında çok az bilgiye sahip olduğu için San'ı yumruklama ihtiyacı hissetti.

Yeni birinin cam kapıya yaslandığını fark edince düşüncelerinden çıkmak zorunda kaldı. Onun oradan ayrılışını ve dudaklarından yumuşak bir melodiyle giriş merdivenlerine yönelmesini izlerken yaklaşmaktan çekinmedi.

"Hey, merhaba," diye cesaret etti ve aynı anda aralarındaki mesafeyi kısalttı, çünkü çocuk onu duyar duymaz hemen durmuştu.

"Merhaba," ona sıcak bir gülümseme verdi, eli omzunun üzerinden atılan çantanın askılarına dayalıydı. "Sana nasıl yardım edebilirim?"

HongJoong onu hemen teşhis etti çünkü çocuktan yayılan yumuşak koku onun bir omega olduğunu açıkça gösteriyordu. Bunu fark ettiğinde, özellikle de çiçeklere olan benzerliğini algıladığında neredeyse gülümseyecekti.

O olmalıydı.

Ellerini pantolonunun ceplerine saklarken, "Birini arıyorum," diye yanıtladı. Son yirmi dakika içinde kendini bir insanla konuşurken her bulduğunda olduğu gibi, gülümsemesi yine bocaladı, çünkü ne kadar az bilgiye sahip olduğunun bir kez daha farkındaydı. "Burada çalışan bir omega olan WooYoung"

Aptal san. Soyadını öğrenmeye tenezzül bile etmemişti.

Çocuk, şaşkınlıkla yüzünü eğmeden önce bir an ona baktı. Cevap vermekte biraz tereddütlü görünüyordu ama sonunda verdi.

"Buradaki tek WooYoung benim, bu yüzden sanırım benim." Yüzüne yeni bir tür gülümseme yayıldı. Neye ihtiyacın var?

Hong Joong neredeyse kendini tombala haykırırken buldu! hedefini bulmuşken. Omega'nın neşeli jestinden etkilenmişti ve selam vermek için elini uzatması gecikmedi.

"Kim Hong Joong, memnun oldum."

"Jung Wooyoung," biraz tereddütle elini sıkarken selamına karşılık verdi. Bunun onu şaşırttığını kabul etmek zorundaydı, çünkü bir yabancıysa birbirini bu şekilde selamlamak alışılmış bir şey değildi.

"Kulağa tuhaf gelse de, tanıştığımıza memnun oldum." Ondan aldığı şaşkınlık, doğrudan konuya girmesi gerektiğini, yoksa bunun onu korkutmaya başlayacağını bildirdi. Adam kaçıran biri ya da başka bir şey olduğunu düşünmesi garip olmazdı. " Ben huysuz alfa San'ın en iyi arkadaşıyım."

Wooyoung bu bilgi karşısında şaşkınlığını gizleme zahmetine girmedi. Ağzı bir şey söyleyecekmiş gibi hafifçe aralandı ama sonunda kapadı. Bakışlarının betanın figürünü daha ayrıntılı analiz etmesi uzun sürmedi ve birden planladığı şeye karşı büyük bir güvensizlik hissetti.

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin