Saat 4'ü vurduğunda Wooyoung görevinden vazgeçti.
Girişimlerinin yararsız olmaktan çok daha fazlası olacağını biliyordu. Zihnini boşaltmak için ne kadar uğraşırsa uğraşsın, ne kadar konsantre olursa olsun, uykuya geri dönemeyecekti ya da en azından, bu rahatsız edici his biraz olsun azalmasaydı uyuyamayacaktı.
Her halükarda, birkaç dakikadır uyanıktı, bu da kafasında durmaksızın dolaşan düşünceler karmaşasının bir sonucuydu. San'la konuşması da onun sükunetini bozmaya cüret etse de asıl sorumlunun annesi olması meselesiydi.
Ancak, bu sonuncusu iyi bir şekilde yapılmıştı.
Wooyoung sonunda yorganı biraz kaydırdı ve yavaşça doğruldu, bakışları hemen yanında yatan şekle gitti. San'ın yüzü sakinden öteydi, derin bir uykuda olduğunu belli ediyordu ve tüm vücudu battaniyelerle kaplı olduğu için başını zar zor görebiliyordu.
Gözleri hariç yüzünün çoğunu gizleyerek yorganın altına geri çekilirken aniden iç çekmeye benzer bir şey çıkardı. Omega, belki de son hareketinin onu uyardığını ve onun yüzünden yakında uyanacağını düşündü, ancak San'ın tekrar hareket etmemesi ve uyumaya devam etmesi durumunda durumun böyle olmadığını doğruladı.
Wooyoung dikkatini kendi vücuduna verdi ve bir an ayaklarını ona yaklaştırmaya çalıştı, kramp girmesine veya benzer bir şeye neden olmayacak bir pozisyon uygulamaya çalıştı. Görevini yerine getirdiğinde, o bölgede yoğunlaşan hafif şişliğin neden olduğu rahatsız edici hissi biraz gidermek için sol ayağına hafifçe masaj yapmaya başladı. Son zamanlarda ayakları çok kolay şişiyor ve çoğu rahatsızlığı gibi geceleri ortaya çıkar.
Sanki gece saatleri, rüya dünyasından çekilip uyanık kalmaya zorlanana kadar ona her zaman bir şekilde saldıran, rahatsızlık ve rahatsızlık için bir tür mıknatıs gibiydi. Şans eseri, gün içinde kaybettiği dinlenme saatlerini geri kazanmasına engel olan hiçbir şey yoktu, ancak yine de biraz can sıkıcıydı.
Ay adına, başka bir insanı hamile bırakmanın bu kadar karmaşık olabileceğine asla inanmamıştı.
Ve rahatsız.
Wooyoung masajlara devam ederken, bu kez sağ ayağına vererek yumuşak bir iç çekti. Görevini bitirdikten sonra bacaklarını yataktan sarkıttı ve ayağa kalktı. Artık bu konuda çileden çıkma zahmetine bile katlanmıyordu, artık zaman zaman yaşadığı ani iştah nöbetlerine fazlasıyla alışmıştı.
Bir an San'ı uyandırmayı ve ondan kendisine yiyecek bir şeyler ve mutfaktan biraz su getirmesini istemeyi düşündü, ancak buna cesaret edemedi. Alfa rahat bir şekilde uyuyor gibiydi ve birkaç saat önce ne kadar bitkin göründüğünü hesaba katarak, onun huzur içinde uyumasına izin vermenin en iyisi olacağına karar verdi.
Kapıdan ses çıkarmamaya son derece dikkat ederek odadan çıktı ve çok geçmeden kendisini merdivenlere götürecek sessiz koridorda yürürken buldu. Evin dış ışıkları, gece yıldızının karakteristik ışıltısına ek olarak, pencereden kolayca süzülerek çıplak ayaklarının altındaki tüm halıyı aydınlatıyordu.
Çok fazla merdiven olmasa da.
Wooyoung sakince aşağı inerken bir elini korkulukta kenetledi, basamaklara bakarken bacakları biraz yorulduğu için acele etmedi. Dudakları zar zor hareket etti, son zamanlarda dinlemekten kendini alamadığı bir şarkıyı fısıltıyla mırıldandi.Aynı parçayı tekrar tekrar dinlemesine yol açacak küçük bir müzik takıntısı, ancak sonunda ondan nefret etmeye başladığında sona erecek bir şey.
Pencerelerden gelen ışık basamakları net bir şekilde odaklamak için yeterli olmayınca gözlerini biraz kıstı, karanlık yoluna çıkan her şeyi tüketiyor ve her küçük nesneyi heybetli bir siyahın arkasına saklıyordu. Ancak o, fazla önemsemeyip, o merdivenleri binlerce kez çıkmış olmanın verdiği güvenle, her türlü küçük endişeyi silerek yavaş yavaş aşağı inmeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...