Neyse ki, zor olmadı.
Uykuya dalmak için yapması gereken tek şey yatağın rahatlığında uzanmak ve yorganlara sarılmaktı.
WooYounug, küçük dağının hiperaktivitesinin kestirme niyetine engel olacağından korkmuştu, ancak neyse ki öyle olmamıştı.
Birkaç saat dinlenebildi ve bunu çok daha uzun süre yapabileceğinden emindi, ancak tat alma tomurcuklarında ve midesinde ani bir mide bulantısı onu engellemişti. Bunu görmezden gelme zahmetine girmedi ve ona teslim oldu, akademiden ayrıldığında San'a biraz vişneli dondurma almasını söylemek için hemen telefonunu aldı.
Bir haftadan biraz daha uzun bir süre önce Japonya'ya yaptığı geziden beri, alfa onu günde iki kez ziyaret etti ve hatta birkaç kez Wooyoung'un kurdu çok huzursuz olduğunda geceyi orada geçirdi. Her zaman mesafeleri korumak ve birbirlerinin kişisel alanlarına saygı duyarlar, ancak aynı yatakta uyuyorlardı.
Wooyoung bazen çok samimi olmadığını ve gerekli gördüğünde şu ya da bu beyaz yalanı söylemek zorunda kaldığını itiraf etmek zorunda kaldı. Ama niyeti iyi olduğu için bu konuda hiçbir endişe ve pişmanlık duymuyordu.
San'ın başka hangi işi varmış gibi göründüğü hakkında hiçbir fikri yoktu, sadece bunun Hong Joong ile aynı ortamda olması gerektiğini ve sabahlarının çoğunu bu işin aldığını biliyordu. Alfanın son günlerde başlattığı yeni rutini öğrenmek için çok fazla ayrıntıya ihtiyacı yoktu, çok erken kalkıp bilmediği o işe kendini adamaya başladı ve ardından onunla vakit geçirmek için eve gitti. Ondan sonra kim bilir nerede öğle yemeği yerdi ve sonra akademiye gider, burada geç saatlere kadar uzun saatler kalırdı ve sonra evine geri döner, onunla ve yavrusuyla bir kez daha vakit geçirip geri dönerdi. Rutin sabah bir ya da iki gibi bitiyor ve anladığı kadarıyla beşte yeniden başlıyor.
Çoğu durumda San çok yorgundu, bazen gece ikinci ziyaretinde uykuya dalmak üzereydi ya da ayaklarının altında bazı izlerle yüzünün ne kadar bitkin göründüğünü de anlayabiliyordu.
Wooyoung alfanın bu kadar geç olmasına rağmen yarım saatlik bir yolculuğa çıkmasından hiç hoşlanmamıştı, özellikle de kendisi çok yorgunken. Bunun çok tehlikeli olduğunu inkar edemezdi ve elbette böyle bir şeye izin veremezdi, bu yüzden birden fazla kez onu geceyi burada geçirmeye ikna etmek için huzursuz kurdu bahanesini kullandığını görmüştü.
Bunu her zaman yapmıyordu, San da her zaman kabul etmiyordu, ama en azından alfa zor bir gün geçirdiğinde ve geceleri yorgunluk etkisini göstermeye başladığında ikisi de bu yönden pes etti. Böylece aynı yerde uyumaya alıştılar, birlikte geçirdikleri süre arttı.
San'ın yatağında dinlenmesine izin verfi, kendisi ve dağı için yaptığı her şeyi ödemek için yapabileceği en az şeydi. Hayatını ihtiyaçlarına göre büyük ölçüde değiştirmişti ve herhangi bir zamanda şikayet etmeden veya cevap vermeden ve aynı nedenle, kin dolu bir ergen davranışına biraz son vermesi gerektiğini biliyordu.
Wooyoung bunu düşünürken dudağını ısırdı. O sabah yürürken pek iyi davranmamıştı, gerçi doğruyu söylemek gerekirse San onunla vakit geçirmeye başladığından beri oynamamıştı. Sonunda her zaman ona saldırır veya artık geçerli olmayan şeyler için onu suçlar, hatta tamamen gereksizken ona uygunsuz veya aşırı düşmanca konuşurdu.
Belki San birkaç ay öncesine kadar insanların en iyisi değildi ama şimdi tamamen farklı davrandığını inkar edemezdi. Her zaman oradaydı, bebeğe göz kulak oldu ve ikisiyle de ilgilendi, ikisinin de iyi olması için her şeyi yaptı.
Belki ona böyle davranmaya devam etmesi uygun değildi ve belki de Wooyoung'un biraz daha minnettar olmaya başlamasının zamanı gelmişti. Aklında bu düşünceyle, Wooyoung öğleden sonranın geri kalanını düşünerek ve ara sıra internetin eğlenceli sularında gezinerek geçirdi. Bununla birlikte, herhangi bir faaliyetle dikkatini dağıtmaya ne kadar uğraşırsa uğraşsın, sonunda tüm düşüncelerini hep o tek şeye odaklıyordu. İşte o zaman basit ama kullanışlı bir sonuca varabildi:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...