Aşırı sıcak.
Yavaş yavaş, vücudunu terk eden uyuşukluk görüldüğünde göğsünde tanımlayabildiği buydu.
Bu çok garip bir duyguydu, daha önce hiç hissetmediğinden emindi ama bunun için daha az hoş değildi. Aslında, harikaydı. Omuzlarında ağır bir yük taşıyormuş gibi hissediyordu ve şimdi nihayet özgürdüler, bu onu hafif ve rahat hissettiren bir duyguydu.
Ölçülemez bir huzur.
Fırsat bulursa hayal dünyasına yeniden başlamak istercesine biraz kıpırdandı, ama göz kapaklarındaki ağırlık onu uykuya daldırmaya yetmedi ve kısa süre sonra kendini gözlerini açarken buldu. Biraz ovmak için iki elini onlara götürmeye çalıştı, ama bir şey onu engellediğinde şaşkınlığı büyük oldu.
Wooyoung'un görüşünü tamamen temizlemeden önce sadece bir elini yüzüne sürmekten başka seçeneği yoktu, sol elinin benzer yapıda bir başkası tarafından tutulduğunu fark edecek kadar. Çok geçmeden bu izlenim çehresini işgal etti, ama önündeki varlığın farkında olduğu ana kıyasla o kadar da fazla değildi.
San.
Görünüşe göre alfa, yüzü onunkinden birkaç santim ötede, huzur içinde uyuyordu. Ve mesafe o kadar yakın olmasa da, Wooyoung'un yanaklarında hala biraz sıcaklık hissetti. San'ın eli neredeyse yüzlerinin ortasına hapsediyordu, yumuşak bir tutuşla ama uykuda olmasına rağmen bunun için daha az sıkı değildi.
O zaman Wooyoung paniğe kapılmış gibiydi, San'ın varlığı ana suçluydu, ancak bu sadece bir an içindi, çünkü bir elinin bağlı bir serum olduğunu fark etti. Etrafına bakınca kalp atışları hızlandı, ancak o zaman bir hastane odasında olduğunu fark etti.
Anılar eski bir kaset gibi zihninde canlanırken omurgasından aşağı korkunç bir ürperti indi. Bir andan diğerine nefes alamadığını hissetti ve gözleri yanmaya başladı, serbest eli titrediği için üzerini örten çarşafları kaldırırken oldukça beceriksizdi.
Hatırlayabildiği son şey, karnındaki bıçaklama ağrısı ve Jongho'nun arabanın içinde onunla konuşmasıydı, ancak ona ne söylemeye çalıştığını açıkça tanımlayamadı. Son derece net hatırladığı tek şey acıydı, fiziksel değil, yavrusunu kaybetme düşüncesiyle ruhuna eziyet eden ve kalbini sıkıştıran acıydı.
Korku, anatomisinin her santimini işgal etti, tutmaya çalıştığı gözyaşlarından başı ağrıyordu ve düzgün nefes alamıyor gibiydi. Çarşafın kenarını tutarken eli hâlâ titriyordu, onu hatırı sayılır bir kuvvetle kavradı ki, teni bile kumaşa uygulanan baskıdan ağrıdı, ama o kadar çok tereddütten sonra nihayet hareket ettirdi.
Ve o zaman rahatlama onu vurdu.
Wooyoung, içindeki duygu selini biraz sakinleştirmek için derin bir nefes almaya zorladı ve gözleri vücudundaki belirli bir yere odaklanırken yüzüne küçük bir gülümseme yayıldı. Boştaki eli çıkıntılı küçük göbeğine giderken başını tekrar yastığa koydu ve bebeğine duyduğu derin sevginin dörtte birini bile yansıtmayan yumuşak okşamalarını hemen yaptı.
"Benim küçük dağım..." diye mırıldandı kısık bir sesle, gözleri o gri hastane kıyafetleri sayesinde kolayca dışarı çıkan şişkin karnına sabitlenmişti. "Benim küçük dağım, senin için ne kadar endişelendiğimi biliyor musun? Gerçekten düşündüm ki... beni terk edeceksin..."
Wooyoung gözlerini çabucak silmek için bir an için elini kaldırdı ve onları işgal etmeye çalışan nemi de beraberinde götürdü. Elini karnına götürmeden önce derin bir nefes daha aldı, yeni okşamalar yaptı, gözleri yine oraya dikildi.
Belki de gerçekten iyi olduğuna inanmak için çok erkendi, çünkü pratikte hiçbir şey hatırlamıyordu ve aklı oldukça karışmıştı, ama içindeki bir şey onu hararetle, endişelenmesine gerek olmadığına, yavrusunun iyi olduğuna dair güvence verdi. İçinin derinliklerinden gelen ve ona her şeyin yolunda olduğuna dair güvence veren garip bir duyguydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...