26. Bölüm

5.2K 377 28
                                    

Merhaba aşklarım, aşağıya okumanız için çok önemli bir duyuru bıraktım bölüm sonunda okumanızı rica ediyorum şimdiden öpüldünüz 💋

Merhaba aşklarım, aşağıya okumanız için çok önemli bir duyuru bıraktım bölüm sonunda okumanızı rica ediyorum şimdiden öpüldünüz 💋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...
Liyan~

Genişçe gülümseyerek içimden, "Bu gece herşey açığa çıkacak." dedim.

Koridoru döner dönmez beni almaya gelen Selena ile karşılaştım. Tören alanına kadar bana durum raporu verdi.

"Majesteleri bütün konuklar tören alanında yerlerini aldı. Söylediğiniz gibi kral Adrian ve kraliçe Olivia'da geldiler."

"Peki Zack'in ablası prenses Cara geldi mi?" onu özlemiştim çok iyi biriydi.

"Evet ayrıca çocukları prens Alvin ve prenses Mia ile beraber geldi ve yanında bir konuk ile." durup ona baktım.

"Selena Tony nerede? Luna'yı damata ağabeyi olarak o teslim edecek,"

Selena adını duyar duymaz gözleri parlamıştı. Tam cevap verecekti ki arkadan bir ses, "Beni mi arıyorsunuz?" bu Tony idi. Düğün için giydiği resmi siyah takımlar onu epey olduğundan daha çekici kılmıştı. Üstelik yakasından omzuna çıkan işlemeler, yine ceketinin kol uç kısmında ve ön yakasındaki üç düğme çevresindeki işlemeler onu soylu biri gibi göstermişti.

"Liyan, güzellik, beni çok mu özledin?" diyerek yine o kimseyi umursamaz çapkın gülüşüyle yanıma geldiğinde tabii çaktırmadan koluna dirseğimi geçirdim.

Yalandan bir sesle fazla tepki vererek, "Ahhh acıdı! Bu şekilde konukların önüne çıkamam Lilicik," sözüyle bu sefer çıldırmak üzereydim. Bu lakaptan nefret ediyordum bunu bile bile söylüyordu sinir herif.

Fısıltıyla ben ona doğru eğilerek, "Tony sen aklını mı kaçırdın? Nerede olduğumuzu görmüyor musun? Ne demek çıkamam!" bu adam vampir olunca umursamazlıkta çıtayı zirve yaptı. Tabii ona gizlice hayranlık duyan kuzenim Selena'da cabası. Altan altan nasılda gülüyor, asıl onun kızması gerek cık cık cık cık!

O'da benim üzerime biraz eğilip, "Kızma güzellik. Sırf senin için uslu duracağım merak etme?" deyip gözleri biraz kırmızı sürdüğüm dudaklarımda oyalandıktan sonra tekrar doğrulup etrafına bakarak "Eee kuçu kuçular yok mu?" dedi. Tanrım beni bununla sınama!

Geri çekilip içten derin bir nefes verip, "Selena al bunu Luna'nın yanına götür geri kalanında danışman Kiara bana eşlik eder." dedim. Kiara Selena'dan sonra benimle krallık için ilgilenen ikinci kişiydi. Buraya geldiğimizden beri bize çok yardımı olmuştu. Üstelik annemin yokluğundan babamın da sol kolu olarak görevlerinde çok başarılı olmuştu. Ona şimdilik güvenim tamdı.

Tony her zamanki halimden daha farklı davranmış olduğumu anlamış olacak ki, "Güzellik bana böyle küsme ama. Bak sırf sen dedin diye dünyadan kalkıp geldim," dedi. Evet, gelene kadar beni ayar etmişti. Gönderdiğim bütün elçileri pestilini çıkarmıştı. Sonunda son olarak Selena'yı gönderince inanmıştı. Eğer o da eli boş, onsuz dönmüş olsaydı; onun o vampir kıçını tekmeleyerek ben dünyaya gidip Kanlı Ay'a getirecektim!

MECBURİ MÜHÜR ~ Beş Diyarın EfendisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin