...
İki boyutta da saatler olmuş ancak hiç kimse Liyan ve Jeff'i bulamamıştı. Tabii bir krallık hariç! O ise Asterran idi. Özgürlüğüne ve beş diyarın huzura kavuşmasına dakikalar kalmıştı.
Bütün diyarlarda bir korku, telaş ve endişe trafiği başlamıştı.
Asterran hariç bütün hükümdar ve geçici olarak o konumda bulunan danışmanlar sarayların da ki portal aynasının olduğu haberleşme odasındaydı.
Meraklı bekleyiş kral Benjamin'in yayını açmasıyla bitmişti.
"Öncelikle hepinize çağrıma cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Bugün burada bulunmamızın tek sebebi kızım Ruh Çapası Alya Liyan ve eşi kral Jeff'in ortalıktan kaybolmuş olması."
Sözlerini duyan Ariana ve Adrian şaşırmıştı çünkü onlara Jeff'in de kaybolmasıyla ilgili bir şey söylenmemişti.
"Biliyorum, sizlere neden kral Jeff'in de kaybolmasından söz etmediğimi merak ediyorsunuz. Fakat prenses Cara'nın isteği bu yöndeydi. Ülkesi Alfa için benden bunu saklamamı istedi." derken Cara ona başıyla teşekkür amaçlı selam verdi.
Kral Benjamin "Şu ana kadar hiçbirinizden haber gelmediği için bu demektir ki; onları bulamadınız. Maalesef daha fazla öncü birliklerle onları arayamayız. Cadı Keila'nın bahsettiği kişi her kimse onun kaçırmış olabileceği ihtimalini düşünmemiz gerek!"
Derken her krallığın yayın odasına aynı anda muhafız ve hizmetlileri telaşla girdi.
İçeriye dalmanın utancıyla danışman Kiara kral Benjamin'e bakıp, "Majesteleri Kutsal Kraliçe Alya Liyan dışarıda, Assteran'dan canlı yayın büyüsüyle bağlandı!" dedi.
Bütün hükümdarlar duydukları haberle hızla oldukları yerden dışarıyı izleyebilecekleri bir yere gittiler.
Gökyüzünde bütün halkın izleyebileceği şekilde havaya yansıtılan görüntüde Liyan Asterran halkına kurallardan bahsediyordu.
İnsanların dünyadan kaçırılıp köle olarak getirilmesi ve bunun uzun yıllardır gizlice kimsenin ruhu duymadan yapılmış olması herkesi şoke etmişti.
Kral Benjamin ve diğer hükümdarlar bunu nasıl yıllardır fark edemediklerini sorgulamaya başlamıştı. Sadece kendi krallıklarında da değil, diğer krallıklarda da güvenlik zaiyatı büyüktü...
Önce Liyan konuşmasını devam etti daha sonra Olivia, halka ve dünyalı insanlara özrünü dile getirmişti.
Birçok konuşma ve ihanetin ortaya çıkmasından ardından hainlerden biri Liyan'a saldırmaya cüret etti!
Olanları canlı bir şekilde izleyen beş diyar halkı gelen güç toplarını görünce korkarak çığlık atmıştı ama kraliçe Olivia'nın kendisini siper ettiğini ve savaştığını görünce rahatlamıştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MECBURİ MÜHÜR ~ Beş Diyarın Efendisi
Loup-garou"Şimdi ne olacak bana?" dedi gözlerini içine bakarken. Zack gayet basit bir şey söylermiş gibi, "Alfa krallığının kraliçesi olacaksın." dedi. Liyan şaşkın gözlerle gözlerine baktı. Bunu beklemediği kesindi. "K-Kraliçe mi?" "Jeff yani ağabeyim, Alfa...