...
Liyan "Sanırım evlenme teklifini düşünmeye başlasan iyi olur sevgilim. Çünkü yakında; Alfa'nın kraliçesi taç giymek için geliyor!"
Liyan bunları söyler söylemez Jeff mühürlüsüne daha sıkı sarılıp, onu boynundan dudaklarını bastırarak öptü. Çünkü onun gelişi demek Luna'nın da Alfaya gelmesi demekti. Kararı ne olursa olsun Luna gelmek zorunda kalacaktı.
Birlikte aşağıya inip, salonda bekleyen Derek ve hala koltukta oturan kız kardeşlere baktılar.
Önce Jeff konuştu. "Karar verdin mi Luna? Tercihin kalmak mı yoksa eşini kabul edip, Alfa'ya gitmek mi?" dedi kral asaletiyle.
Luna ayağa kalktı ve, "Alfa'ya gidiyorum." dedi. Cevaba herkes sevinmişti.
Ayağa kalkarak "Liyan sanırım sende kararını verdin." dedi Ariana.
Yanına gidip "Evet, ama bana o kirazlardan biraz getirir misin? Onlara çok ihtiyacım var." dedi.
Kirazlar Liyan'ın isteğine göre hizmet ediyordu. Öğrendiklerinden ve yaşadıklarından sonra üstündeki bu kadar yorgunlukla artık kendini çok halsiz ve bitkin hissediyordu. O kirazlarla kaybettiği enerjiyi geri kazanabileceğininde farkındaydı.
Ariana başını ona onaylar biçimde salladı.
"Zaten onları almaya gittim. Yukarıda, odanda özel bir kabın içindeler. Sana bir süre yeter obur(!) kraliçemiz Alya Liyan." dedi. Herkes son söylediğine tebessüm etti.
Jeff "Herkes hazırlansın. Alfa'ya bu gece gidiyoruz." dedi ve Derek'e onların gideceğini diğerlerine haber vermesini istedi. Ariana da sabah diğerlerine haber vermesi için bir koruyucuya burada kalmasını söyledi.
Hazırlıklar tamamlandıktan sonra geçide gitmek için araca bindiler. On beş dakika sonra bir ağacın önünde durup, indiler.
Jeff "Geçit burada. Biraz geri çekilin." diyerek önlerinde ki çınar ağacının yanına gidip, tişörtünü çıkardı. Bir anda simsiyah tüylü, kırmızı gözleri olan, dev bir kurta dönüşmüştü. Ağaca bir pençe atıp arabanın arkasına gitti.
Orada bekleyen Liyan elindeki giysileri Jeff'e uzattı. Aynı anda pis pis sırıtarak göz kırptı. Eşini bu hareketine gülen Jeff içinden:
('Bi' sarayımıza gidelim, görürsün sen!') dedi.
Liyan ('hıhım... yaaa tabii! Sen önce edeceğin teklifi düşün.') dedi ve ağzına bir kiraz atıp yavaş nispetli adımlarla diğerlerinin yanına gitti. Alfa kralı arkasından gidişini kısa süre izleyip “Tam bir kraliçe resmen. İstediğini eninde sonunda alacağını biliyor.” diyerek sessizce güldü.
Jeff giyinip geri döndüğünde üstünde deriden yapılma siyah bir giysi vardı. Ortasında kurt amblemi olan pelerini çok yakışmıştı.
Liyan büyülenmiş şekilde ona bakıyordu. "Bir kurtadam bu kadar mı yakışıklı olur?" dedi seslice. İlk kez eşini resmi giyinirken görüyordu. Demek ki Sarayda bunları giyiyordu. Bir de adama “tayt giyiyor musun?” diye sormuştu. Ne kadar yanıldığını kabul etti.
Jeff "Alfa erregearen gose"(Alfa kralı için açıl) dedi ve birden ağaç ikiye ayrılarak asma bir kapı şeklini aldı.
Alfa krallığının olduğu boyuta açılan geçit aktifleştiğinde Liyan içerisinden gelen tuhaf hisler algıladı. Sanki gelişini birileri bekliyordu. Tüyleri ürperse de kendini toparladı hemen.
Geçitten önce Jeff sonra Liyan ve Luna, ardından Ariana diğer dört koruyucuyla girmişti. Girer girmez kapıdaki iki gri kurt başlarını eğerek kralını selamlıyordu. Oldukları yeri pür dikkat inceleyen Liyan geldikleri geçitte dönüp baktı. Bu tarafta geçit; dev beyaz kurt heykeli mavi ayın olduğu yere doğru ulurken, ağacın etrafını sarmış şekilde korkunç ama bir o kadar asil duruyordu. Sanki ağacı koruyor ya da geçiti sadece bir kurtun açabileceği mesajını veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MECBURİ MÜHÜR ~ Beş Diyarın Efendisi
Kurt Adam"Şimdi ne olacak bana?" dedi gözlerini içine bakarken. Zack gayet basit bir şey söylermiş gibi, "Alfa krallığının kraliçesi olacaksın." dedi. Liyan şaşkın gözlerle gözlerine baktı. Bunu beklemediği kesindi. "K-Kraliçe mi?" "Jeff yani ağabeyim, Alfa...