43. Bölüm

2.1K 205 29
                                    

2. Kısım bölüm şarkısı: Duncan Laurence - Arcade ]Şarkı benim için bu bölüm Tony'e adanmış en güzel parçadır.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Jeff yeni yağmaya başlayan yağmurun ıslattığı nemli toprağa basarken içinden lanetler okuyordu, çünkü; Arkasında bıraktığı dev kurt patisi izleri bu dünyada sorun yaratabilirdi. Şu çömezi bulunca bu izlerin hepsini ona sildireceğine dair kendine söz verdi.

('Neredesin çocuk!?') diye sordu içinden sesini duymak ümidiyle, ama sürü evlerindeki kurtların bağını hissederken bu gencin kokusunu dahi alamaması çok tuhaftı.

Jeff ormanın en derinlerine doğru koşmaya devam etti. Yakın zamanda da kamp alanına ulaşmıştı, ancak genci hiçbir yerde görememişti. Birkaç yaşlı adam ve onlarla gelen torunlarıyla birlikte başka aileler vardı sadece. Onlara görünmeden bir kuytuya sinip bekledi. İlk kez dönüşmüştü, aç'tı. Eninde sonunda buradan geçecekti. Süresiz bekleyişi başlarken biraz sonra arkasından gelen, çok da uzak olmayan bir yerden rüzgara karışan tiz kız çığlıkları duydu. Sesin geldiği yöne koşarken bastığı toprağa öncesinden daha derin izler bırakıyor, çığlıkların sahibi olan kişinin başına birşey gelmeden kurtarmak için tüm gücüyle ağaçların arasında rüzgârdan bile daha hızlı koşuyordu.

Neredeyse gelene kadar onlarca ağaç dalına çarpıp parçalamış, hatta sivri ağaç dallarından kendi üzerinde derin minik kesiklere yol açsada hiç düşünmeden daha da hızlanmıştı. Düzlük bir alana geldiğinde gördüklerine inanamadı! Kaçan genç, gri üzerine siyah karışımlı tüyleri olan bir kurta dönüşmüş önündeki genç kıza saldırmak üzereydi. İlk dönüşümü olması hariç, bu dönüşüm dolunaydan önce olduğu için içindeki kurt aç olmalıydı. Bu sebeple yarı bilinçsiz davranıp, yemek ayrımı yapacak olan düşünceyi geride bırakmıştı.

Jeff bu hali hazırda erken dönüşen genç kurdun açlık kriziyle bir masuma dokunmasına izin vermeden onu durdurmalıydı. Kızın orada olduğunu bile bile onlara yaklaşmaya başladı. Birazdan Alfa kralı, dev bir kurtu görecek olan bu genç kızın bilincini Anjela'nın sürüdeki yarı kurt yarı cadı olan üyesi sayesinde daha sonra da temizleyebilirdi, önce şu çömezle ilgilenmesi gerekiyordu.

Jeff'in ağaçların arasından gelen kokusunu duyan kurt, kıza hırlamayı kesip o yöne kitlendi.

Birkaç adım sonra bütün bedeni karanlık ormandan çıkıp gelen alfa kralı yüzünden genç kız, korkudan bir sürünün ortasında kaldığını düşünerek anında baygınlık geçirmişti. Şükür ki, düştüğü yer çimlerin yoğun olduğu bir alandı. Ama bundan daha tehlikeli olan düşüşünü karşılayacak sert zemin değil, karşısındaki gözü dönmüş kontrolsüz canavardı. Garip bir şekilde bu karşılaşma ona Liyan'ı ilk ormanda kurtuyla tanıştıkları o güne götürmüştü. Ama maziyi hatırlamanın hiç sırası değildi şimdi.

MECBURİ MÜHÜR ~ Beş Diyarın EfendisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin