24. Bölüm

5.3K 366 5
                                    

Jeff heyecanla, ('Liyan güzelim bu sen misin?') dedi içinden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...
Jeff heyecanla, ('Liyan güzelim bu sen misin?') dedi içinden.

"Lili, lili uyanman lazım! Lili bu kadar yeter!"

Luna Jeff'in dönüşüm geçirmesini tahmin edememişti. Farklı bir formda olanlar bir insanın ruhunu kendi bedenine hapsedebilirdi. Büyüsünün etkisinde ki ablası ise yerde otururken transa girmişti. Luna tahmin ettiğinden uzun sürdüğü için Jeff'in kurt formunda olduğunu anlamıştı. Biraz daha geç anlasaydı işler sarpa sarabilirdi.

Liyan birden sanki oturduğu yerden ruhu bedenine süzülerek girmiş gibi iki kolunu yerden biraz yukarı kaldırdı ve derin bir nefes alarak gözlerini açtı. Hızlıca soluk alıp öksürmeye başladı. Aynı anda omuzlarını tutan Luna'ya dönüp konuşmaya çalıştı.

"O-o beni hisseti! öhöhöhö beni hisseti öhohoh!" derken Luna koşup kenardaki sürahiden bir bardak suyu alıp Liyan'ın dudaklarına götürdü.

"İç sakinleş. O burada değil lili. Ne gördüysen o artık yok! Beni duyuyor musun?" dedi. Belli ki Liyan bir anda kendine gelip sayıklayınca o'da korkmuştu.

Liyan etrafına onu arar gibi bakıp nerede olduğunu idrak edince de rahatlamıştı.

"Luna ben her şeyi onun gözlerinden gördüm. O hâlâ Alfa'da." hıçkırarak gözlerinden tekrar yaşlar akmaya başlamıştı. Şimdi öncesinden daha şiddetli ağlıyordu.

Luna elindeki bardağı yere bıraktı ve öz ablası gibi sevdiği Liyan'a sarıldı.

"Üzgünüm, seni mutlu etmek istedim ama daha çok üzdüm," derken onun da göz yaşları dökülmeye başladı. Ayrılıp birbirlerine tutunarak kalktılar.

Liyan ayaktayken ellerini tutup, "Luna teşekkür ederim." dedi. Luna gözlerine bakıp "Aslında kızması gerekirken neden teşekkür ediyor" diye düşündü.

"Lili neden teşekkür ediyorsun? Neredeyse ruhun Jeff'in kurt formuna haps olacaktı. Bana neden kızmıyorsun?"

Liyan ona bakıp derin bir nefes alıp ağlamaktan sızlayan burnunu aldırmadan, "Çünkü ona bu kadar yaklaşmak bile güzeldi. Bana ne dedi biliyor musun?"

Sorusuna Luna başını iki yana sallayıp hayır dedi.

"Bana 'Güzelim' dedi. Luna o gelmesede beni hâlâ seviyor. Ama ona çok kızgınım. Olanları biliyorsun, onu nasıl affederim?"

Luna kurtarıldıkları o akşam Ariana'dan olanları dinlemişti. Endişelenip birlikte Liyan'ın kaldığı sarayın kraliyet ailelerine ayrılan kattaki Ruh Çapası dairesine gelmiştiler. İçeriye girdiklerinde ise Liyan küvetin içinde uyuya kalmıştı. Az daha geç gelseler boğulacaktı belki de. Hemen uyandırmaya çalışsalarda Liyan tepki vermemişti. Nabzının attığını anlayınca yine ruhani farklı bir alemde olduğunu anlayıp onu yıkayarak Ella'nın getirdiği geceliği giydirip, yatağa yatırmıştılar.

MECBURİ MÜHÜR ~ Beş Diyarın EfendisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin