30. Bölüm

6.2K 395 30
                                    

...

...Onlar için uzun bir ayrılık oldu...

Yalın-Herşey sensin \Julia michaels-heaven

~ (ikinci kısımda +18 vardır! Lütfen bunu bilerek okuyun.)~

...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Liyan~

Gözlerimi açtığımda karşımda uyuyan Jeff'i gördüm. Yüzünün her santimini aklıma kazımak ister gibi baktım ona. Elim refleksle yüzüne dokunmaya başladı. Tam o esnada gözünden düşen bir damlanın ardından gözlerini açtı. Uyandığımı biliyordu. Elimi ensesine koyup aniden uzanıp dudaklarına kapandım. Yaptığım hareketi beklemiyor olacak ki hemen karşılık vermedi. Farkına vardığında bir elini belime koyup beni kendine daha çok çekti.

Öpüşmeyi bıraktığımızda alnını alnıma dayadı. Hiçbir şey söylemeden dakikalarca öyle kaldık. Sonunda başını çekip gözlerime baktı. O esnada bende onun gece kadar siyah olan gözlerine baktım ama kırmızıya dönmüştü hareleri.

Bakışları sanki yalvarır gibiydi. Af diliyordu benden.

Saç tutamlarımı yüzümden çekti. Eliyle yanağıma tüy gibi hafif dokunuşlar yapıyor nefesimi içine derin derin çekiyordu. Beni her an kaybedecek gibi seviyordu.

Fısıltıyla, "Jeff," dedim, konuşmasını istiyordum. Sesini duymak, onu özlediğimi söylemek istiyordum.

"Sadece böyle biraz daha kalalım...lütfen!" dedi. Onu tekrar bırakır giderim sanıyordu.

Bunun özlemden kaynaklı yakınlaşma sanıyordu. Mühür etkisindeyim sanıyordu.

"Jeff beni dinle," dedim ama başını iki yana olmaz dercesine salladı.

"Aşkım lütfen... Beni dinlemen gerek," sonunda pes etmeyeceğimi anladığında yataktan isteksizce ayağa kalktı.

Arkasından bende ayağa kalktım. Günler olmuş gibiydi, her yerim kas katı kesilmişti. Dengemi bulamayınca yatağa doğru oturur vaziyette geriye düştüm. Başım bir miktar döner gibi olunca da elimle alnımı ovdum.

Beni o halde görünce hemen önüme diz çöktü. "Liyan sen iyi misin?" dedi fazlaca endişeyle.

"İyiyim, sadece dengemi bulamadım." dedim ve yatağın yanındaki küçük masaya uzanıp bana su vermesini izledim. O an aklıma ormandaki kulübe geldi. O zamanda aynı böyle önümde diz çökmüş ve bana su vermişti.

Uzattığı suyu içmiyor sadece birbirimize bakıyorduk. Aynı anda hatırlamıştık. Onun arkasından Alfa'ya sorgusuz sualsiz bir kere bile şüphe etmeden gidişimi, Luna ve Zack bile arada olsa; ben sırf onun için hiç düşünmeden kraliçe olmayı kabul etmiştim. Ben nasıl bir yükün boyunduruğu altına girdiğimi bilmesem de o biliyordu; ve Jeff bana bu yükün sorumluluklarını çok yanlış bir şekilde yerine getirme fırsatı vermişti. Beni yıllarca ayakta uyutanlarla aynı şeyi yapmıştı; tam kontrol...

MECBURİ MÜHÜR ~ Beş Diyarın EfendisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin