"Özür dilerim güzelim. Benim asıl sürüm, benim asıl evim, benim tek gerçeğim... Ruhumun diğer yarısı kalbim, seni seviyorum."
...
Ariana yanına gidip, sol omzuna elini koyup, "Kral Jeff?" diyerek seslendi.
Jeff arkasına dönüp ona baktı ama tekrar yüzünü şehre dönüp kollarını iki yana açıp teras duvarına koydu. Derin bir nefis alıp verdi.
Ariana ağzını açıp konuşmak istedi ama Jeff'in durumunu görünce sadece bekledi.
Fısıltıyla, "O...! Şimdi,şimdi orda!" dedi ama sözler sanki boğazında düğümleniyordu. "Ben yanındaydım Ariana. Tam yanında! Ama onunla konuşmaya fırsatım bile olmadı." sonunda saatlerdir içinde tutuğu acı sözleri söylemişti.
"Kral Jeff, biliyorum ama kendinizi yıpratmayın. O uyanacak elbet o zaman-" derken Jeff sözünü kesti.
"Ne? O zaman beni aff mı eder? Hayır Ariana, hayır. O beni affetmeyecek. Ben onu bu kadar üzmüşken asla affetmez." dedi hüzünle. Kalbi acıyordu eşinin onu affetmeyeceğini düşünürken.
Israrla, "Nereden biliyorsun ki? Daha denemedin bile." dedi ama kardeşi ona da bazı gerçekleri tıpkı onun gibi sunmamıştı.
"Ariana ne sanıyorsun, o benim burada olduğumu bilmiyor muydu sanki? Elbette biliyordu. Yoksa asla ona başka bir adamın yaklaşmasına izin vermezdi." dedi, yandan gözlerinin içine bakarak.
İmayla gülerek, "Ve sen; hâlâ seni affetmeyeceğini düşünüyorsun, öyle mi?"
"Ne demek istiyorsun?" kaşlarını çatarak sormuştu Jeff.
"Kral Jeff, o seni affetmeye dünden razı, bunu sende biliyorsun. Ama konu onun affetmesi değil senin kendini affetmen." dedi ve ekledi. "Şimdi git onun yanında ol ve uyanınca ilk seni görsün. Ondan en içten şekilde özür dile, ve ayrıca ona güzel bir evlenme teklifi etsen iyi olur." konuşmayı bitirip, arkasına dönüp gitti.
Jeff'te arkasına tamamen dönüp Ariana'ın gidişini izledi. Haklıydı! O kendine kızıyordu. Liyan uyanınca ona neden taç törenini ani bir şekilde yaptıklarını anlatacak ve ondan özür dileyecekti. Sonuçta kral da olsa çaresiz kaldığı anlar vardı.
Ağır adımlarla Liyan'ın yanına yürüdü.
Ariana gitmeden önce Liyan'ı yanağından öpmüş ve iki koruyucuyu beraberinde götürmüştü. Şimdi sadece o ve Liyan yalnız kalmıştı. Eşinin çok sıcak olduğunu biliyordu. Kendisi de kurtadam olduğu için vücut sıcaklığı normal insanlardan fazlaydı.
Yatağın yanına gelip, üstündeki ince beyaz bol gömleğini çıkardı ve yatağa uzanıp eşine sarıldı. Sanki Liyan yakınlaşmasına tepki verir gibi kalbi bir anda tekledi. Tabii Jeff bunu hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MECBURİ MÜHÜR ~ Beş Diyarın Efendisi
Lobisomem"Şimdi ne olacak bana?" dedi gözlerini içine bakarken. Zack gayet basit bir şey söylermiş gibi, "Alfa krallığının kraliçesi olacaksın." dedi. Liyan şaşkın gözlerle gözlerine baktı. Bunu beklemediği kesindi. "K-Kraliçe mi?" "Jeff yani ağabeyim, Alfa...