3. Bölüm

18.2K 1K 694
                                    

6 Ay önce~

"Daha ne kadar beklemem gerek? artık renkleri görmek istiyorum!" diyerek haykırdı Jeff.

Zack ağabeyinin uyandığından beri sorduğu soruyu tekrar düşündü. Altı ay geçmişti ama ağabeyinin eşi birçok defa intihar etmek istemiş, Jeff'de bunu hisettmişti. Onu bulamadıkları her gün biraz daha eriyip bitiyordu. Şimdiyse taht salonun şehre bakan terasından içeriye giriyordu.

"Şifacı kadınla konuştum. Büyüsü işe yaramış. Kuş her gün ona eşinin verdiği yemleri getiriyormuş. Bu sayede o iksiri sana hazırlayabilmiş."

Jeff "İksirin tesiri 10 saniyelik ve bulanık! Onu rüyada bile göremiyorum!" diyerek tahtına otururken isyan etti.

"Jeff, şifacı olduğu durumdan tam altı ay sonra çıkacağını söyledi dayan yoksa tamamen kaybedeceksin onu! Zaten süreyi yarıladın."

Acısını sesine yansırken, "Dayan demek kolay ama hissettiklerimi bilmiyorsun, o da bilmiyor. Bir tek ben acı çekiyorum!"

Taht odasında aylardır defalarca kez yaptıkları gibi yine aynı konuşmayı tekrarlıyorlardı.

Şilay ona önceki mührü sebebiyle acının tek taraflı işlemiş olduğunu söylemişti. Yani Liyan yaşam gücünü Jeff'ten alıyordu yoksa o bir senenin sonunda kanlı ay günü ölecekti. Eğer birleşme son gün batımına kadar olmazsa ikiside, yine de ölecekti.

Kapıdaki kurt muhafızlar içeriye Cara'nın gireceğini haber verdi.

Cara "Dolunay aşkına! Kardeşim Jeff, çok solgun görünüyorsun!" diyerek endişeli bir şekilde karşısına geçti.

Cara, Jeff ve Zack'in ablası Alfa krallığını da danışmanıydı.

"Abla bir sorun mu var, neden geldin?" diye bitap bir sesle sordu Jeff.

"Sen acı çekiyorsun diye bütün Alfa krallığı etkileniyor. Sorunların ardı arkası gelmiyor. Bana seni sorup duruyolar ve artık seni görmek istiyorlar. Jeff... Krallarına ihtiyaçları var." ortalama biraz gergin tonuyla konuşuyordu.

Jeff ablasının zor durumda kaldığını biliyordu. Bu yüzden, "Bana şifacıyı çağırın." diyerek emretti. Birkaç dakika sonra getirilen şifacı Şilay kralını selamladı.

O boğuk sesiyle yine, "Buyurunuz efendim." dedi ve eğilir gibi hafifçe başını eğdi. Yaşlı bir kadın olduğu için kötü referansını görmezden geliyorlardı.

Jeff otoriter sesiyle "Bana bir iksir hazırla Şilay, bir saat ayakta tutsun yeter." dedi.

"Elbette majesteleri, yalnız bu iksirden sonra iki günlük derin bir uykuya gireceksiniz."

Zack tahtın yanında ayaktayken sinirli bir ses tonuyla, "Bir zarar gelmez umarım majestelerine. Yoksa göğsünden kalbini pençelerimle bizzat ben söker alırım!" diyerek uyarısını yaptı. "Şimdi çabuk hazırla iksiri." diyede ekledi.

Şilay tekrar eğilip selam vererek taht odasından yavaş adımlarla çıktı.

Ertesi gün Jeff hazırlanan iksiri aldıktan sonra tahta çıkıp sesi ve görüntüsü havaya yansıtılarak konuşma yapıp, halkına müjdeyi verdi.

"Halkım! Ve davetimize katılan soylu kurtlar! Bugün burada size bir müjdeyi vermek için bulunuyorum. Artık kralınız eşine sizde kraliçenize çok yakında kavuşacaksınız. Yalnız buraya gelişi bundan altı ay sonra olacak. O zamana kadar işleri bir süre kraliyet danışmanı prenses Cara üstlenecek. Müstakbel eşimin ismi Liyan. Kendisi başka bir krallığın prensesi ve onu buraya getireceğime söz veriyorum!"

Alkış tufanıyla uluma sesleri birbirine karışırken Jeff hızla ve heybetli adımlarla taht odasından geçip oradan da hızla kral dairesine çekildi, ve iki günlük derin uykusuna girdi.

O esnada Zack taht odasında gizlice bir emir verdi. Ağabeyi kral Jeff için Alfa krallığının kraliçesi bulunacak ve gizli bir şekilde korunacaktı. Şifacıyı çağırıp kara büyülü kuşu takip etmesi için de bir harita istedi ancak olumsuz yanıt aldı.

"Eğer kraliçenin etrafında birileri olursa bu olumsuz sonuçlanır, koruyucusu tarafından kendi dünyalarına dönebilir."

Zack bunu göze alamazdı. Bu kral ağabeyi ve aynı zamanda krallığına ihanet demekti. Bir koruyucusu olması onu en azından birazda olsa rahatlatmıştı.

Ama madem başka bir krallığın prensesi, neden Dünya'ya gitmiş ki? Bir amaçları olmalı. Bunu öğrenmek için biraz daha beklemeleri gerekiyordu.

Demek ki abisi bu acıya bir süre daha katlanmalıydı.

...

✨🌸✨

MECBURİ MÜHÜR ~ Beş Diyarın EfendisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin