48. Bölüm

2.1K 173 235
                                    

Hepinize merhaba ballarım!

Geçen bir haftayı bölümsüz atlattık ama geri döndüğümüze göre hadi kaldığımız yerden devam edelim. Yorum ve beğeni desteklerinizi bekliyorum.

İyi okumalar dilerim🍯

(~Dünya- sürü evinden ayrılmadan önce; geçmiş~)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...
(~Dünya- sürü evinden ayrılmadan önce; geçmiş~)

Bir canlıya verilen en büyük ceza, sevdiği ve seveceği zaaflarıyla saldırmaktır. Kişiyi hiçbir zayıflığı yokken öylesine sınamak ise sadece olan güveni zedeler.

İnsan durduk yere neden kalp kırar? Kırmak kolay diye mi? Öyleyse vicdanının dilini koparırken nasıl bu kadar soğuk kanlı durabilmişti, nasıl eli titrememişti kan denizine bulanırken?

Ruhunu kaybeden vicdanını da mı kaybediyordu sahiden? Öyle görünüyordu değil mi?...

Liyan, Tony ve onun ağabeyi olan kötü vampir William'ın ortadan kaybolmasından sonra eski fabrikadan dışarı çıkmıştı. Kapı önünde sabırla onu bekleyen, bir grup dönüşüm geçirmiş dev kurt sürüsü vardı.

Bu sürünün başlarında tıpkı Jeff gibi siyah tüyleri olan alfaları Anjela, hemen yanında ise kahverengi tüyleri olan prens Zack, aynı anda ilerleyip karanlığa bir daha gölge olan büyük cüsseleriyle yanına gelmiştiler.

Liyan onlarla bu şekilde normal iletişim kuramadığı için auralarına yansıyan duygularına göre konuştu.

"Endişelenmeyin. Onlar gitti." dedi, yüz ifadesi epey gergindi.

Aralarından geçip sürünün ortasına geldiğinde çok sinirliydi ama bu duyguyu ezip geçen tek his üzüntüydü. Tek elini göğüs hizasından havaya kaldırıp biraz önce içinden çıktığı fabrikayı yok olmasını isteyerek ortadan kaybetti. İçindeki cesetlerle birlikte!

Zack ve Anjela onun bu yaptığına anlam veremeseler de biraz önce fabrikadan gelen insan kanı kokusu yüzünden içeride her ne gördüyse onu kızdırmış olabileceğini anlamıştılar. Gerginliğin havayı basan ağır kokusunu alıyorlardı.

Zack'in kurdu kraliçesinin burada yapacak işi kalmadığını anlayıp rahat etmesi adına yanına gidip sırtına binmesi için eğildi. Liyan sahip olduğu hız yüzünden her ne kadar gerekmesede bu teklifini kabul etti ve sırtına bindi. Normal bir eş olsaydı asla başka bir kurtun sırtına binerek onun kokusunu üstüne sindirmezdi ama ne var ki özel güçleri ona bu konuda da yardımcı oluyordu. Kokuyu isterse üzerinden buhar edip hiç var olmamış gibi porteküllerine ayırdığında, böylece erkek eşinin bundan rahatsızlık duyamayacağını, ona saldırmak isteyen tarafının baskın olmasına da izin vermiyordu. Kardeşi bile olsa kokusu ona uyarılma olup öfkelenmesi için ihtiyacı olan bahanesi olacaktır.

MECBURİ MÜHÜR ~ Beş Diyarın EfendisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin