...
...
Karşılığını veremediğiniz her duygunun pişmanlığı doğar içimize. Bazen niyetimiz her ne olursa olsun iyi kalmak isteriz, bazen o amaca farklı anlamlarda yükleriz. Peki bu kadar mıydı çabamız? Yoksa mücadelemizi en başında mı aslında pes etmiştik de haberimiz yoktu.
Sahi! Ben niyetimden emindim ama çabam konusunda da aynı şeyleri mi düşünüyorum? Çünkü şu an her şeye rağmen yanıma gelmesini çok istediğim bana umutsuzca aşık olan biri vardı. Ben başkasına aşık olsam da, o bana aşıktı, gelirdi sandım. Her şeye inat yine benimle güvende olacağını bilerek uzattığım dost elini tutar sandım. Ama çabam yetersizdi...
Onu ikna edememiştim.
Gitmesine engel olamadım ve ağabeyi olacak o aşağılık vampir de onu benden kaçırmıştı resmen! Ama nasıl? Bunu nasıl yaptı? Bir anda ortalıktan öylece nasıl kayboldu? Hiçliğe karışması mıydı beni zihnimin dik derin kuyularına hapseden yoksa Tony'nin bakışlarında ki "Sen hep gelirsin ama bu sefer gitmen gerek, çünkü ben mahkum değil aksine burada kalmam gerektiğini biliyorum." diyordu. Onu o şekilde kırmızı irisleriyle görmek kalbimi üzmüştü. Yıllarca görmezden geldiğim hisleri elbette kıymetliydi ama benim için o sadece iyi bir insan ve ev aarkadaşımdı. Tabii artık bu ikisi de olamazdı. Tony bana aşık olduğunu bildiğimi bildiğini zaten biliyordum, üstüne o artık ne ev arkadaşım ne de insandı. Ölülerin dahi bana saygı duyduğu bu evrende Jeff'le ben mühürlü ve bir kralllık dolusu kurtadama sahipken, Tony bir vampirdi.
"Liyan, Liyan... Liyan!!"
"He...Ne! Ne oldu?" dalmıştım ve Luna bir süredir arka koltukta beni sarsarak kendime getirmeye çalışıyordu.
"Daldın. İyi misin?"
"İyiyim... Bir sorun yok Luna." dedim sesim düşündüğümden hissiz çıkmıştı.
Birlikte Zack'in sürdüğü araçtaydık. Alfa'ya giden geçitlerden birine gidiyorduk. Diğer bir orjinal vampir soydan- kutsal ruh vampir soyu -olduğumu artık bütün doğaüstüler bir şekilde öğrendi. Bunu kimin yaydığını ya da Zack'in bana dün gece anlattığı vampir kalıntısı mevzusu halka nasıl sızdırıldı bunu öğrenmem gerekiyordu.
Asırlardır Alfa'nın hükümdarları bile bütün Ruh Çapalarının farklı bir boyuttan, öz vampir soyundan gelmiş olduğunu bilmezken, ben Megaton'la müzakere sonrası ölüm uykusuna yattığımda ilk kez orada duymuşlardı.
Asterran'da ki asillere özel o şifa odasında bulunan hiç kimse hain olamazdı bunu biliyorum. Ama kendini saklayacak kadar ve o odada bulunan kimsenin ruhu duyamayacak nitelikte güçlü bir gizlenme büyüsü yapması... Her kimse gözümde onu çok tehlikeli bir konuma yükseltiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MECBURİ MÜHÜR ~ Beş Diyarın Efendisi
Loup-garou"Şimdi ne olacak bana?" dedi gözlerini içine bakarken. Zack gayet basit bir şey söylermiş gibi, "Alfa krallığının kraliçesi olacaksın." dedi. Liyan şaşkın gözlerle gözlerine baktı. Bunu beklemediği kesindi. "K-Kraliçe mi?" "Jeff yani ağabeyim, Alfa...