Selamm yavru kurtlarım...
Öncelikle yeni gelen ve malesef ki hayalet okuyucu olarak kalmakta ısrar eden arkadaşlara hoşgeldiniz demek istiyorum. Her bölüm varlığını belli eden yorum yapıp oy veren arkadaşlara da çok teşekkür ederim İyi ki varsınız😘☺️ Hadi şimdi daha fazla beklemeden okumaya geçin ballar.
.....
.....
Alfa Sarayı•"Cara! Sana özellikle Liyan ile ilgilenmeni ve arenaya gelmesine engel olmanı istedim! Nelere sebep olduğunun farkında mısın?!"
Olanlardan sonra Jeff taht odasına gelmişti. Liyan'ın sarayda olmadığını öğrendiğinde deliye dönmüştü.
"Jeff üzgünüm! Onu uyanınca kahvaltıya gelmesi için hizmetlilerle çağırmıştım ancak o beni reddedip arenaya gitmiş. O Kutsal Kraliçemiz. Ne isterse biz de sorgusuz yaparız. Biliyorsun,"
Jeff ablasının karşısına geçip bir eliyle çenesini tutup, "Evet yaptın ve sonuçları işte bu! Bir hiç! Liyan sarayda yok!"
Taht odasının kapısı aralandığında içeriye Cara'nın kocası Klaus girdi. Eşini kardeşinin kıskacında görünce müdahale etmek istedi.
"Jeff sakin ol! O senin ablan!"
Söyledikleri için ablasını çenesindeki eliyle gerisin geri itti. Cara yere düşmemek üzere eteğini sımsıkı tutarken Klaus'ta hemen gidip karısını omuzlarından tutarak yere düşmesine izin vermedi.
Üzerine bastırarak, "Gidin! Gidin ve Liyan'ı bulmadan, eşimi bulmadan da gelmeyin! Yoksa sonuçlarına katlanırsınız!!"
Cara kocasının kollarından ayrılıp alfasına selam vererek dışarı çıktı.
Klaus arkasından kapıdan çıkmadan önce durup kralı değil de, dostu olan Jeff'e doğru konuştu.
"Max senin eski haline döndüğünü görseydi..." lafını tamamlamadan taht odasından yüzünde hayal kırıklığı taşıyan bir ifadeyle gitmişti.
Cümlesi kalbindeki yarayı sızlatmıştı resmen. Savaşta kaybettiği ağabeyinin güçlü siması gözlerinin önünde bir an canlanmıştı. Jeff sinirden etrafta bulunan süslemeleri ve şamdanları devirdi. Tahtın sağında bulunan, duvarı boydan boya örten, üzerinde ilk kurtlara ait olduğu varsayılan resimli halıda minik çaplı bir yangın baş göstermeye başladığında umursamadan kapıdaki muhafızları çağırdı.
İçeriye giren muhafızlar Alfa kralının gözlerine bakmaktan korktukları için başları eğik şekilde konuşmasını beklediler. Yangını görmüştüler ama baskın lider hissi onları farklı bir kelime edemeyecek kadar susturmaya yetiyordu. Öte yandan halının ham maddesindeki boya yüzünden siyah dumanlar tavanı esir altına almaya başlamıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MECBURİ MÜHÜR ~ Beş Diyarın Efendisi
Hombres Lobo"Şimdi ne olacak bana?" dedi gözlerini içine bakarken. Zack gayet basit bir şey söylermiş gibi, "Alfa krallığının kraliçesi olacaksın." dedi. Liyan şaşkın gözlerle gözlerine baktı. Bunu beklemediği kesindi. "K-Kraliçe mi?" "Jeff yani ağabeyim, Alfa...