44. Bölüm

2.4K 221 15
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Dünya~
Sürü evi.

Gözlerini yavaşça aralamış öğlen güneşinin yüzüne vurması nedeniyle teninde hissettiği tatlı ısıyı huzurla bir süre öylece tüm bedenine yayılmasını beklemişti.

Bir dakika! Hava hâlâ yağmur mu kokuyordu?

Jeff aniden gözlerini açıp ayağa kalktı. Etrafına heyecanla bakmaya başladı. Bu koku, bu his ve bu kalp atışları! Bu oydu, bu biricik mühürlü eşi Liyan'dı.

Altına uyurken sadece boxer giydirilmişti. Kenarda uyandığı zaman giysin diye de sade siyah bir tişört ve mavi bir kot pantolonla beraber siyah bir çift spor ayakkabı konmuştu. Hızla üzerine kıyafetleri geçirip girişteki askıda hali hazırda bulundurulan deri kapüşonu da alıp bir hışımla dışarı çıktı.

Evin önüne çıktığında gözleri yine kırmızı olmuş havayı derin derin içine çekip gülüyordu aynı zamanda.

Zack "Uyandın mı? "diyerek evin yanından sürüden iki iri yarı kişiyle gelmişti. Bunlardan biri Anjela’nın betası diğeriyse onun omegasıydı.

Jeff kardeşinin yanına gelip bastırarak, "Nasıl?!" diye sordu.

Zack dediğini anlamıştı. Onu neden beklemediklerini soruyordu. Eşini uyandırırken onun da orada olması gerekirdi, şimdi duruma sinirlenmemesi imkansızdı. Eskiden Jeff çok çabuk sinirlenen dominant bir kurtken yüz yıl önceki vampirlerle girdikleri savaştan sonra aniden tüm huyları uysallaşmış, Ruh Çapasıyla da mühürlenince de tamamen iyi bir kralın kişiliğine bürünmüştü. Tabii gözlerindeki şu an ki kızgın bakışı onu geçmişteki pervasız öfkeli halini hatırlamasına sebep olmuştu. Bu değişimi iliklerine kadar hissetmişti ALfa prensi Zack.

"Jeff gel, sana yolda herşeyi anlatacağım ama şu anda Liyan'ı hissediyorsun, öyle mi?" diye emin olmak adına sormuştu.

"Evet, kokusu bütün ormanı kaplamış gibi hem de." burnuna dolan çiçek özlerini çok özlesede hala bir cevap bekliyordu.

Zack bakışlarını bir sağa bir sola çevirerek tutuğunu unuttuğu nefesini burnundan verip olanları olabildiğince sakin şekilde anlatmaya karar verdi.

"Mecbur kaldığımız için; diğer dört koruyucuyu başta Ariana olmak üzere ortak kararla Alfa'ya giden geçitlerden birine götürüp, Kanlı Ay'a gitmeleri için kapıya kadar eşlik ettim. Geri döndüğümde evin kapısını açık şekilde buldum. İçeriye girdiğimdeyse herkes baygın şekilde yatıyordu. Onları kontrol edip eşinin bulunduğu odaya gittim ama o odasında yoktu."

Jeff sinirle dişlerini sıktı.

"Zack, ne demek yoktu!?"

"Tony. O, önce dışarı da biraz zehirle Derek'i sonrada evdeki herkesi darbeyle bayıltmış daha sonra da Liyan'ı uyandırmış sanırım."

MECBURİ MÜHÜR ~ Beş Diyarın EfendisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin