Part: 1.6/ סלנה, למען האמת
•°•°☆•°•°☆•°•°•"את משוגעת, את יודעת את זה, נכון?" קיארה נראתה מודאגת אחרי שסיפרתי לה על השיחה עם קאי.
"אנחנו צריכות למצוא את מנכל אמרה לפני קאי, אני נראת לך כמו מישהי שיש לך זמן להיות נורמלית?" גלגלתי עיניים ופתחתי את דלת הבית שלנו."אז יש לך כבר תוכנית? היא כוללת דם? לא, רגע, היא כוללת עקבים? אם כן, אני לגמרי בקטע." היא נשמעה נרגשת בזמן שהשליכה את תיק הצד שלה על שולחן האוכל ומיהרה אל עבר המטבח, באופן לא מפתיע.
"אני בקטע גם אם היא רק כוללת אקדח, זה בסדר." הוסיפה ונגסה בתפוח ירוק ששלפה מהמקרר.
"אני לא חושבת שתעופי על תוכנית בה יש אקדח והאקדח הזה בצד של קאי." היססתי ונכנסתי אל המטבח לקראתה, שולפת תפוח נוספת ומתיישבת על השיש לצידה.
"האקדחים תמיד בצד של קאי." גלגלה עיניים ונחרה בבוז.
"אז למה את רוצה שיהיה אקדח?"
"זה מרגש, מלהיב, את לא זוכרת איך נהנו אתמול בנשף? וואו, זה היה יותר משכר מרכבת ריקוד עם זרים." התמוגגה מזיכרון אירועי אמש, בנשף המסכות.
"קיארה, תזכירי לי איך אנחנו שותפות?"
"את היית צריכה עבודה, אני בדיוק סולקתי מהדירה הקודמת שלי. אני חושבת שזה מצב של ניצחון לשני הצדדים." שמטה כתפיים ברלילות ונשענה על קיר המטבח בקצה השיש בעודה מתיישבת עליו.המצב שלנו באמת היה ניצחון לשני הצדדים.
אני וקיארה הכרנו במועדון הלילה היוקרתי של נובס. אני ידעתי שהיא תהיה שם, בגלל זה בחרתי לבלות במועדון המטופש הזה.
היא הייתה המגייסת המתחילה של חברת יוניק, ואחרי חמישה שוטים, שלוש כוסות שמפנייה, שלושה ריקודים מטורפים ברחבה - היא הסכימה להחתים אותי על חוזה.
כמובן, את כל אלה החלפתי במים, הרי לא יכולתי להרשות לעצמי לפספס את ההזדמנות הזאת לטובת שמפנייה זולה.החוזה אמנם נכתב על מפית, והכתב שלה היה מסורבל וכמעט לא ניתן לקריאה, אבל היא הסכימה לעמוד בהתחייבות שלה יום למחרת.
אולי בגלל שהכרחתי אותה לחתום על ההבטחה להכניס אותי לעבודה בעודה שיכורה, אולי בגלל שהיא הייתה צריכה דירה ואני שותפה, אבל מה שזה לא יהיה שגרם לה לעמוד בהבטחה, למזלי היא עמדה בה.קיארה הייתה כרטיס הכניסה הנוצץ והשיכור שלי ליוניק, ואחרי מספר ימי עבודה בחברה - הבנתי שאני רוצה אותה לצידי, בחברה מלאה תככים וסודות.
"אז, איפה היינו? אה, כן, התוכנית." מיהרה ליישר את גבה בציפייה לתוכנית חדשה.
"כבר אמרתי לך, אני מתכוונת למצוא את מנכל אמרא לפני קאי." רטנתי וקיפלתי את רגליי אל תוך חזי.
"זו לא תוכנית, זו מטרה. מה הדרך בה את מתכוונת להשיג את המטרה הזו?"
"אני יודעת מה משמעות המילה תוכנית." גלגלתי עיניים.
תאמיני לי, ניסיתי למצוא אחת כזו כל הלילה."קודם כל אני צריכה לגלות למה קאי רוצה כל כך להשתלט על האסטרייז." יישרתי את גבי בזהה לה ואת מבטי לעברה, מפשטת לחלקים את הדרך למטרה הגדולה.
"זה כבר ברור - קאי היה האיש הכי חזק ומפחיד בנובס, אבל כשעזב בחזרה לאיטליה, מדינת מולדתו, הסמכות שלו התערערה. אז עכשיו הוא רוצה להחזיר את המעמד שלו בחזרה.
רואה? גם אני יכולה לעשות חשבון פשוט." קיארה חייכה בגאווה למשוואה שפתרה.
"לוקה אמר משהו על לקחת יותר, יש לך ניחוש למה התכוון?" ניסיתי לסחוט את טיפת ההגיון שלה, שנראה שדיברה יותר חוכמה ממני.
"נסי לחשוב מה היה לו קודם, לפני שעזב את נובס, וככה נגלה מה הוא עוד רוצה לקבל, מה בעצם לא היה לא קודם."
"הוא התחיל לצוד את החברות הגדולות; יוניק, לונה, ועכשיו הוא בדרך לאמרא.
אז אנחנו יודעים שהדבר הזה בטח קשור לאסטרייז."
YOU ARE READING
PERSONA
Romanceמדי שנה מתכנסים אנשי העיר בנשף מסכות יוקרתי עם כלל אחד- אסור לשקר. אבל לכלל הזה הרבה סעיפים כגון; לא משנה מי אתה מחוץ לנשף הזה, מי אתה אמור להיות או מה אתה אמור להיות; כאן אתה מי שאתה באמת. ולשקרנים הכפייתים בנינו? על כל אורח לענוד שרשרת זוהרת ב...