Part 3.4

229 27 5
                                    

Part: 3.4/ טעות
°•°•°•°•°•°•☆•°•°•°•°•

סלנה
"ומה יקרה אם אני אפסיד?" הוא השתהה לפני שענה, "מה את רוצה לתת לי?" ידו עלתה ואצבעותיו טחבו קצוות שיער אל מאחורי האוזן שלי, וגרמו לצמרמורת לחלוף במורד עמוד השדרה שלי.

האלים ירקו עליי אם ידעו מה עבר לי בראש באותו הרגע.

"כרטיס טיסה לכיוון אחד לאיטליה." אמרתי בגאווה, ופתאום נזכרתי בשרשרת שלי.
"זה היה שקר." בלעתי את רוקי, יחד עם הגאווה.
"כל הכבוד, לוניטה, התחלת להבין את המשחק." הוא סובב את מותניי ככה שהפעם היינו פנים אל פנים, קרובים מדי, ידו עוד אוחזתי בידי וידו השנייה משחקת בשיער שלי.
"אם תפסידי..." "אני אחליף את גלור למשך יום שלם." הצעתי, וחיוך מתחכם נמתח בזווית שפתיו, "אני אעשה את כל העבודה בלי להתלונן, אני אכין לך קפה, אני... אני... אני אפסיק להתווכח איתך, בסדר? אני וקיארה נעשה כל מה שתרצה, אני אפילו אכריח אותה ממש לעבוד." אמרתי את כל מה שהצלחתי לחשוב עליו, אולי הייתי צריכה לחשוב על זה שוב.

"בסדר. עשינו עסק." עיניו טיילו על ידו בזמן שליטפה את שיערי בעדינות שלא אפיינה אותו.
"עכשיו," הוא לחש, "לגביי התקיפות שלך," למילים שיצאו לו מהפה לא היה שוב קשר לרוך בו אמר אותן, "מה איתן?" שאלתי בשקט, מתאימה את הטון שלי לשלו, "הן ממש גרועות." לפני שהבנתי מה קורה, קאי משך קלות עם כך רגלו את הברך השמאלית שלי וזז הצידה בזמן שנפלתי למזרון הקשיח.

"איה! זה כאב!" קראתי ושפשפתי את את הקרסול שלי, כמעט דומעת דמעות תנין, קאי מיהר לכרוע על רגליו לצידי "את בסדר?" הוא שאל בדאגה "שיקרתי." חייכתי במתיקות ודחפתי את כתפיו, הוא כשל ונפל על גבו מבולבל, "מסתבר שהחולשה של קאי קאלו זו אישה במצוקה." צחקתי והידקתי את כתפיו למזרון בעזרת כפות ידיי בזמן שמיהרתי להתיישב עליו בניצחון.
"רימית." הוא נזף וידיו הונחו על ירכיי "לא נכון. השרשרת שלי נדלקה?" התיישרתי עם גבי והרמתי קלות את התליון הלבן כדי להביט בו.
"תכף אתן לך סיבה שתדלק..." הוא מלמל ומשך בבד הטייץ הסגול שלי, לא ציפיתי למעשה הזה ומרוב הפתעה ובהלה נפלתי בחזרה אל חזהו כשידיי מעל ראשו.

הוא לא עצר, ידו השנייה אחזה במותן שלי ודחפה בתנופה זריזה כך שנפלתי אל המזרן והוא מיהר לטפס מעליי, ניצחון מוחלט.
"על מה חשבת קודם, כשרק נכנסת?" הוא שאל ונשען על מרפקיו בצדיי בראשי, מצמצם את המרחק בנינו "אני לא זוכרת." בלעתי את רוקי, ידעתי שזה יקח בדיוק שלושים שניות לפני שהשרשרת שלי תידלק.
ולא רק שההזדמנות להיות המנכ"לית תיעלם לי יחד עם הלובן של התליון, איאלץ להיות הכלבה של קאי למשך יום שלם.
כן, ככה קיארה קוראת לתפקיד של גלור.
אם קיארה לא תהרוג אותי בגלל היותה מתנקשת, היא תהרוג אותי אם תגלה שעירבתי אותה בהתערבות שלי ושל קאי.

PERSONAWhere stories live. Discover now