Part 3.5

229 29 15
                                    

Part: 3.5/ הייתי צריכה להרוג אותך בהזדמנות הראשונה
•°•°•☆•°•°•☆•°•

"אז החברה אמורה להעלות את ממוצע ההכנסות שלה בשלושה אחוזים כבר בחודש הבא, אחרי שההכנסות שלנו מנשף המסכות יכנסו למעגל ההכנסות." גלור המשיכה להציג את המצגת שלה, אבל לא באמת טרחתי להקשיב.
עייני ננעלו על קאי שהקשיב בתשומת לב אל גלור, ורציתי לחבוט בשניהם על תשומת הלב המיוחדת שחלקו בניהם. 

לא דיברנו מאז מה שקרה אתמול במכון טאלימה, אני מיהרתי להסתלק משם במונית הראשונה שמצאתי וכשהתקשר אליי חסמתי את המספר שלו.
אולי זה מסביר את היחס הקר הבוקר.

"דמטר סיפרה לי הבוקר שגלור פלרטטה עם קאי." קיארה לחשה לעברי "היא תמיד עושה את זה." גלגלתי עיינים והמשכתי לצייר קווים אקראים על דף הפרוטוקול. 
"נכון, אבל שמת לב להיקי שיש לגלור על הצוואר?" היא הצביעה קלות בעזרת העט שלה לעבר גלור, עייני נמשכו במהירות אחריה ורק אז הבחנתי בסימן האדמדם בעורפה. "חתיכת - " אחיזתי בעט הכחול התהדקה עד כי אצבעותיי הלבינו ואני חושבת ששברתי את העט. 

"חשבתי שהיה בניכם משהו אתמול." קיארה שרבטה על הדף בכדי להמנע מכך שמישהו ישמע אותנו. 
"אני מדומיינת. זה הכל. קאי קאלו לא יותר מחתיכת אידיוט גמור בחליפה." כתבתי לה בחזרה בעט חדש שחטפתי לדמטר שישבה בצידה השני של קיארה.

"למה הם לא נכנסו עד עכשיו?" החלטתי להקשות על גלור, לכוון את הכעס שלי הישר אל המקור, בערך.

"ס-סליחה?" היא גמגמה ועינייה ריצדו בין כל הנוכחים בישיבה, מחפשת מפלט. 
"חלף כמעט חודש מאז הלילה הנורא ההוא.
למה ההכנסות לא נכנסו עד עכשיו?" חידדתי את השאלה, אבל ידעתי שהיא הבינה אותה כבר בפעם הראשונה.

"הו, זה הולך להיות מעניין." קיארה מלמלה והתיישרה במקומה, לראשונה מראה עניין בישיבה ולא בריכולים עם דמטר. 
"לפי מה שהבנתי מהמחלקה אז הכל קצת התעכב בגלל מה שקרה, מחלקת היחצ העדיפה להמתין כדי שהרעש סביב הנשף יחלוף ונוכל להפקיד את הכסף בשקט." גלור כחכחה בגרונה, מנסה לשלוף תשובות בצורה המהירה ביותר שיכלה. 
"אני לא זוכרת ששאלת אותי לגבי זה." הערתי בקרירות, הרגשתי את המבטים של כלל היושבים בחדר נופלים עליי במקום על גלור הנבוכה. "קיארה, את זוכרת אם הגיע למשרד שלנו בקשה להפקדה מאוחרת של כספי הנשף?" פניתי אל קיארה, "לא הגיע. ואני עוברת על כל דף ודף שנכנסים אל המשרד." השיבה בחצי חיוך. 

היא שיקרה, היא בקושי עוברת על דפי העבודה שלה. 

"אז הוא לא הגיע." חזרתי להביט בגלור שפנייה האדימו. "אני חושב שזה מספיק." קאי התערב.
"לא, זה לא מספיק. אם גלור לא מסוגלת לבצע עבודה פשוטה כנראה שהיא לא צריכה לבצע אותה בכלל." סיננתי לעברו, מישהו השתנק בקצה חדר הישיבות ולחשושים נשמעו ברקע. 

PERSONAWhere stories live. Discover now