Part: 3.1/ זה לא ערוך תהיו עדינות
°•°•°•°•°•☆•°•°•°•°•ועכשיו, כל מה שאני צריכה זה לדעת מה קורה כאן.
"מה?" הוא שאל וסגר את הדלת אחריו.
"מה? מה? אתה באמת שואל אותי מה?" הרגשתי שאני כמעט מאבדת את זה, כל תוכנית שהייתה לי בהגעתי לנובס פשוט התפזרה ברוח.
"אתה יודע על קיארה, נכון?" נאנחתי בכבדות וניסיתי לעשות סדר בדברים.
"כשהייתם במשרד והיא אמרה לה 'תהיה בטוח שאותך ראיתי בסיטואציה קצת שונה', התכוונתם לברצלונה? נפגשתם בעבר?"
"כן." קאי לא טרח למהר להכחיש או לשקר.
"ולא חשבת לספר לי?"
"לא שיקרתי, אם לזה התכוונת."
"אתה ידעת שקיארה היא פאקינג סוכנת סמוייה והחלטת שלהסתיר ממני את המידע הזה יהיה טוב יותר מלשקר לי?" מלמלתי במהירות וחוסר הבנה.קאי חושב שהיא סוכנת, קיארה לא מוכנה להסביר לי מה באמת קושר אותה ליחידה ולמה היא כל כך צריכה את התיק נגדי.
אני צריכה נתונים, אני צריכה תוכנית חדשה, ואני צריכה אותה עכשיו."ולמה אתה לא מבוהל ממנה?" הוא לא נראה מודאג והתיישב על הכיסא לצד השידה שלו, מעט עייף.
"מבוהל ממנה? היא סוכנת סמוייה ורחוקה מהיחידה שלה, כל עוד אני לא מפריע לה היא לא מפריעה לי."
"לוקה יודע?"
"כמובן שהוא לא יודע. אם הוא יגלה הוא לא יתן לקיארה את ההזדמנות להפריע לו, במקרה הטוב הוא ישלח אותה בחזרה ליחידה שלה ובמקרה הרע הוא יהרוג אותה."אני צריכה לעקוב אחר סדר היום של קיארה, לחפש רמזים נסתרים בכל דבר שאי פעם אמרה.
"למה היא כאן לבד?" מלמלתי בעיקר לעצמי והתיישבתי על המיטה, מהורהרת.
"היחידה שולחת סוכנים למקומות הכי מסוכנים באירופה כדי לבנות תיקים ולחפש ראיות לטובת משפטים, כמו בלשים עם נשק. הרבה נשק. ואימונים. לרוב הם נשלחים לבד כדי למנוע חשיפה שלהם ולהוריד את החשד."זה הגיוני, כמובן שזה הגיוני.
איך לא ראיתי את זה קודם?"למה את - " צליל התנפצות קטע את קאי, הוא הרצין את פניו ומיהר לצאת מהחדר, משם דילג בגרם המדרגות עד לקומת הכניסה שם סוף סוף הבחין במקור הרעש - אגרטל זכוכית התנפץ על הריצפה, הפרחים הלבנים עוד פוזרו בין הזכוכיות, קיארה אחזה בכוס וויסקי ריקה ואיימה להשליך אותה על לוקה שעמד במרחק כמה מטרים ממנה וזרועו הימינית דיממה מחתך זעיר, כנראה מאחת הזכוכיות.
"תפסיקי!" קראתי בבהלה כשהתקרבה צעד מאיים אל לוקה אך מיד נעצרה ונשמה עמוק.
"בפעם הבאה אני לא אפספס." הזהירה והשליכה את הכוס אל הריצפה לצידה, הכוס התנפצה ברעש מחריד.
"מה לעזאזל קורה כאן?" קאי לא היה מרוצה מהתפנית החדה בעלילה, הוא התקרב אליהם בזמן שלוקה לא נרתע אפילו קצת מכעסה של קיארה.
"אני חושבת שאם נחכה מספיק זמן אז גם אני אשכב איתך ונגלה." היא התחצפה ולא טרחה להביט בקאי בחזרה, אחה רק בלוקה, רק לוקה הוא הטרף שלה עכשיו.
YOU ARE READING
PERSONA
Romanceמדי שנה מתכנסים אנשי העיר בנשף מסכות יוקרתי עם כלל אחד- אסור לשקר. אבל לכלל הזה הרבה סעיפים כגון; לא משנה מי אתה מחוץ לנשף הזה, מי אתה אמור להיות או מה אתה אמור להיות; כאן אתה מי שאתה באמת. ולשקרנים הכפייתים בנינו? על כל אורח לענוד שרשרת זוהרת ב...