"Rysha kau tengah buat apa tu?" Soal Lyna. Gadis tu menoleh ke arah sepupunya.
"Check laptop okeyh ke tak nak bawa masuk Uni nanti." Katanya sambil melihat laptop nya itu.
"Ouhh taknak beli baru ke mana tahu tiba tiba laptop yang ni rosak ada juga kau spare" Rysha mengangkat bahu nya tanda tidak tahu.
"Nanti lah aku fikir balik." Lyna mengangguk dan mengatur langkah keluar dari bilik Rysha.
Diatur langkah turun dari tangga dan dicapai kasut sportnya.
"Rsy nak pergi mana?" Soal Auni.
"Kedai gadjet." Balasnya ringkas dan dicapai kunci kereta.
"Beli tealive." Sengih Auni dan Rysha mengangguk sebelum melangkah keluar dari rumah.
RYSHA pandang sekeliling mencari kedai gadjet. Dengan secara tidak sengaja dia melanggar seseorang. Dapat dia dengar carutan si dia.
"Shit." Perlahan tapi mampu Rysha mendengari nya.
"Sorry sir." Mohon Rysha dan mengangkat muka memandang wajah ketat jejaka yang telah dia langgar.
"No eyes?" Selamba suara garau tu bertanya. Dari segi wajah dapat Rysha agak jejaka ni bukan orang disini.
"Sorry again. I need to go now." Dia yang malas hendak berdebat segera mengatur langkah pergi dari situ.
"We're not done yet" Telinga Rysha dapat menangkap setiap butir bicara lelaki tadi. Malas hendak ambil pusing lebih baik dia ke kedai gadjet.
"Boss okeyh?" Soal Eric dan dia hanya bergumam saja. Disambung langkah nya semula. Kaca mata hitam terletak cantik di atas batang hidung mancung nya.
"Lama kau pergi Rys." Kata Lyna bila Rysha sudah melangkah masuk ke dalam rumah. Kotak yang mengandungi laptop diletakkan di atas sofa.
"Beli laptop kena lah tengok kualiti dia dengan teliti bukan main beli ja." Dilabuhkan pungungnya di sofa.
"Oh ya kau dah beli iphone yang kau nak tu?" Soal Auni dan Rysha mengangguk kepala nya.
"Dah masa beli laptop tadi." Dicapai biskut di dalam pinggan tu dan disuap ke dalam mulutnya.
"Aku harap masuk Uni nanti kita tak berpisah lah."Tutur Auni dan dibalas anggukan oleh Rysha dan Lyna.
"Aku nak naik atas dulu." Dicampai laptop nya dan diatur langkah ke bilik yang berada di tingkat dua.
YOU ARE READING
KING FATTAH : HIS PRINCIPESSA ✓
RomanceKING FATTAH - Jejaka tinggi lampai yang mempunyai rupa paras yang dingin serta tampan namun disebalik wajahnya yang ketat dia mempunyai dua sisi dimana sisi kejam serta sisi soft spoken ketika bersama bidadari nya. RYSHA ADELLIA- Bidadari syurga Kin...