"Fattah?" Dicari sosok tubuh suaminya. Mana pula laki dia ni. Dicari dalam bilik tidak ada tapi kereta jejaka tu ada di garaj.
"Cari abang hm?" Lengan sasa tu melingkari pinggang isterinya. Rysha mendongak memandang Fattah.
"Abang pergi mana tadi?" Fattah hanya tersenyum dan dikucup hidung mancung tu.
"Eh jap. Abang dari bilik gym?" Tanya Rysha bila wajah Fattah agak berpeluh.
"Ha ah nak teman abang tak? Jom." Ditarik lengan kecil tu ke bilik gym.
"Baring sini." Rysha masih tidak faham dan membaringkan badannya di karpet purple.
"Arh abang apa ni?" Jejaka tu tergelak bebas.
"Just want to push up babygirl." Diturunkan badannya dan dicium pipi gebu tu.
"Sekarang Rys menyesal." Fattah tersenyum sinis. Kiri dan kanan Rysha sudah terhalang oleh kedua lengan sasa jejaka itu.
"Kau indah sayang. Tak jemu aku pandang muka kau." Rysha ketap bibir. Dalam situasi bergini, Fattah masih boleh beri ayat manis.
"can i obsess with you?" Soal Fattah sambil menyengetkan kepalanya. Dia tidak mahu Rysha berasa rimas jika dia obses dengan isterinya.
"Just do it abang. I am your wife."
"Anything i can do?" Dia tersengih nakal. Rysha yang semestinya faham disebalik maksud senyuman tu sudah cuak.
"Bukan sekarang!" Tergelak Fattah dan pura pura mahu menjatuhkan dirinya membuatkan Rysha menutup mata.
"Why you close your eyes? Nothing bad happens principessa." Rysha celik matanya sedikit dan dihela nafas perlahan. Fattah sengaja mahu buat jantungnya terkeluar.
Fattah bangun berdiri dan dibantu isterinya untun bangun.
"Lawan abang nak?" Fattah jongket kening. Rysha membulat mata nya tidak percaya.
"Hey no! Abang baru lepas gym nak lawan dengan Rys? Taknak." Fattah tergelak bebas dan didekati isterinya.
"Come on sayang. Fight me." Semakin didekati isterinya. Rysha mengeleng tidak mahu.
"Kalau benda ni terjadi what are you doing?" Dicengkam kedua lengan isterinya. Wajah Rysha jelas menunjukkan dia blur.
"Sayang!" Rysha angkat muka.
"Ha?" Fattah tergelak kecil dan ditarik isterinya ke dalam pelukkan.
"Blur nya isteri abang ni." Diusap sayang rambut panjang tu. Rysha terkekeh.
"Rys tak boleh lah kalau secara tiba tiba. Otak tak jalan." Sekali lagi Fattah tergelak. Geli hati dengan perangai bidadari nya.
"Sayang pandai hiburkan abang. Dah abang nak mandi. Sayang masak eh. Abang lapar." Rysha angguk pantas.
"Dituruti my King." Sempat Fattah mencubit pipi isterinya sebelum melangkah keluar untuk ke bilik bagi membersihkan diri.
Rysha pula turun ke bawah untuk memasak buat si suami.
YOU ARE READING
KING FATTAH : HIS PRINCIPESSA ✓
RomanceKING FATTAH - Jejaka tinggi lampai yang mempunyai rupa paras yang dingin serta tampan namun disebalik wajahnya yang ketat dia mempunyai dua sisi dimana sisi kejam serta sisi soft spoken ketika bersama bidadari nya. RYSHA ADELLIA- Bidadari syurga Kin...