"Sayang, are you okeyh?" Rambut tu diusap sayang. Semakin panas dahi isterinya.
"Nak balik." Dia nak balik ke rumah nya semula. Kenapa Fattah hukum dia macam ni.
"Sayang kan tak sihat lagi. Abang dah bagitahu apa yang dah jadi dekat Auni dengan Lyna." Tanpa sedar air mata Rysha mengalir lagi.
"Macam mana perasaan bonda dan ayahda nanti kalau dapat tahu hal ni?" Sayu suara Rysha. Wajah Fattah langsung tidak dipandang.
"Shh sini dekat abang." Rysha mengeleng kepalanya tanda tidak mahu. Dijarakkan dirinya dari Fattah.
"Fattah melampau." Dia bangun dari baringannya. Jejaka tu menghela nafas perlahan dan bangun dari baringannya. Tubuh kecil Rysha dianggkat ke peha.
"Aku taknak duduk dekat kau lah." Terdiam Rysha bila terasakan sesuatu benda lembut menyentuh bibirnya.
"Stop talking and listen to me. I am your husband. Sebenci mana pun kau dekat aku, aku takkan lepaskan kau. Aku tahu cara aku kotor tapi kalau kau terima aku, aku akan ambil kau cara baik." Fattah menghela nafas perlahan.
"Musuh aku tau yang aku tengah awasi kau dan diorang akan target kau sayang. Banyak benda lagi kau tak kenal diri aku." Ditatap sayang mata cantik tu.
"Jijik sangat ke aku ni sampai kau bencikan aku? Aku tak sentuh kau sebelum halal. Tentang mama papa dan keluarga kau, diorang dah tahu. Sebelum aku buat kerja gila ni aku dah bincang dengan diorang." Jelas Fattah panjang lebar supaya isterinya faham apa yang dia buat sekarang untuk jaga Rysha.
Sedikit demi sedikit hati Rysha menjadi serba salah kerana terlalu cepat menyalahkan Fattah sedangkan niat jejaka ni mahu menjaga nya.
"Aku tau tak mudah untuk kau terima aku selepas apa yang laki tu dah buat. Don't worry sayang i am here." Dicium ubun ubun tu dan mengukir senyuman manisnya.
"Smile sayang. Lama abang tak nampak senyuman manis tu." Ditundukkan sedikit menyelaras wajah si isteri.
"Senyum kalau taknak abang cium lagi." Berkerut dahi Rysha dan digeleng kepalanya tanda tidak mahu.
"Ohh taknak?" Terukir senyuman sinis di bibir Fattah.
"What you want to argh Fattah!" Terjerit nya bila jejaka tu membaringkan badannya secara tiba tiba.
"Let me kiss you. Taknak senyum sangat kan?" Dicium seluruh wajah tu sehingga isterinya menjadi rimas.
"Sudahla. Rimas"Habis berkerut wajah Rysha. Fattah mengusap kedua pipi gebu tu. Dulu tak boleh nak sentuh lebih lebih cari kena tetak dengan papa nya.
YOU ARE READING
KING FATTAH : HIS PRINCIPESSA ✓
RomanceKING FATTAH - Jejaka tinggi lampai yang mempunyai rupa paras yang dingin serta tampan namun disebalik wajahnya yang ketat dia mempunyai dua sisi dimana sisi kejam serta sisi soft spoken ketika bersama bidadari nya. RYSHA ADELLIA- Bidadari syurga Kin...