Rysha mengambil frame gambar tu dan dilihat. Terdapat dua budak lelaki yang sama rupa parasnya seakan kembar.
"Zen ada kembar?"soalnya sendirian. Dilihat lama gambar tersebut.
"Astagfirullah" terkejut Rysha bila ada sepasang tangan melingkari pinggang nya. Deruan nafas hangat terasa di tepi telinga nya.
"Kau tengok apa?"Rysha menunjuk frame tersebut. Zen mengambil dan dilihat sekilas sebelum meletakkan nya semula.
"Lapar?" Rysha menunduk dan menganguk perlahan. Zen pandang sekeliling untuk mencari anak buahnya namun tidak ada.
"Aku nak mandi. Kejap lagi aku bawa kau keluar makan." Rysha mengangguk lagi dan dipandang Zen berlalu pergi.
SESAMPAI di restaurant, tangannya digengam oleh Zen agar dia tidak lari. Diikuti saja langkah jejaka ni.
Rysha hanya diam saja. Makanan hanya dipesan oleh Zen. Mata memandang sekeliling untuk mencari seseorang yang boleh tolong nya.
"Kau tengok apa? Nak cari peluang larikan diri?" Rysha mengeleng pantas.
"Saja tengok dekorasi restaurants sebab kan bidang design." Sengihnya dan Zen hanya bergumam.
Mata Rysha menangkap ke arah seorang jejaka yang memakai hoodie. Dari tadi lagi jejaka tu memandang nya.
"Ni pesanan nya. Maaf lambat." Rysha tersenyum dan mengucapkan terima kasih.
Berselera saja dia makan tanpa mempedulikan Zen. Dia tengah lapar sekarang.
"Tak payah gelojoh sangat macam setahun tak makan." Rysha menunduk dan menyambung makan dengan perlahan.
ZEN mengengam tangan kanan Rysha untuk ke kaunter bayar. Diatur langkah untuk keluar dari restaurant tersebut.
Rysha menoleh ke jejaka hoodie tadi. Dibuka lima jarinya dan ditutup rapat seakan memberi isyarat.
"Boss saya dah jumpa Rysha." Katanya melalui earpiece. Dia turut bangun keluar dari restaurant tersebut.
"Ikut dia sampai dapat! Pastikan isteri aku tak apa apa. Goodluck Eric!" Ya jejaka hoodie tadi adalah Eric yang berada di belah utara untuk memastikan anak buah disitu. Keputusan untuk ke restaurant tersebut adalah keputusan yang baik.
Kes penculikkan Rysha juga seluruh anak buah Drake Dragon tahu akan hal tersebut.
"Kau nak drive pergi sana ke Fattah?" Jejaka tu menganguk dan dipandang wajah Renz.
"Aku ikut kau. Yang lain stay sini." Tutur Renz dan yang lain menganguk faham.
PENGELANGAN Rysha yang merah diusap perlahan. Mungkin dia mencengkam terlalu kuat sebentar tadi.
"Masih sakit?" Rysha mengeleng kepalanya tanda tidak.
"Tak dah." Zen menganguk saja dan kembali fokus untuk memandu. Rysha menongkat dagu untuk memandang ke arah luar tingkap. Dia tersentak tatkala tangan Zen berada di atas pehanya. Bibir diketap apabila tangan tu mula mengusap.
Miang betul jantan ni. Kalau aku buka silat aku terbabas pula dekat sini. Digengam tangan kasar tu untuk menghentikan tindakan nya. Zen pandang sekilas tangannya yang digengam namun dibiarkankan saja.
Tersenyum Rysha bila mata nya dihidangkan dengan laut biru.
"Zen! Tengok tu cantik nya air laut dia." Seperti biasa jejaka tu hanya bergumam saja namun Rys tidak pedulikan hal tu. mungkin sudah sifat nya.
YOU ARE READING
KING FATTAH : HIS PRINCIPESSA ✓
RomanceKING FATTAH - Jejaka tinggi lampai yang mempunyai rupa paras yang dingin serta tampan namun disebalik wajahnya yang ketat dia mempunyai dua sisi dimana sisi kejam serta sisi soft spoken ketika bersama bidadari nya. RYSHA ADELLIA- Bidadari syurga Kin...