"sayang dah siap?" Fattah mengemaskan baju tuxedo nya dimana malam ni adalah majlis resepsi mereka berdua. Semuanya sudah disiapkan oleh bonda dan mama mereka.
"Dah." Rysha yang memakai gaun kembang tu melangkah mendekati suaminya. Lengan sasa tu dirangkul. Fattah menunduk sedikit untuk mencium ubun ubun si isteri.
"Jom." Pasangan suami isteri tu melangkah keluar dan diboloskan diri ke dalam kereta vellfire yang telah dibawa oleh Liam.
"Abang. Rys takutttt" rengeknya dan Fattah tergelak kecil. Diusap sayang pipi gebu tu.
"Dont worry sayang. I am here with you"Senyuman kacak terukir di bibir merah King Fattah. Sedikit sebanyak hatinya yang gelisah tadi menjadi tenang bila dipujuk oleh si suami.
MEREKA berdua berdiri di hadapan pintu dewan. Rysha menarik nafasnya dan dihela perlahan. Tangan erat merangkul lengan sasa Fattah.
"Are you ready babygirl?" Bisik Fattah dengan deep voice nya. Rysha kemam bibir dan menganguk. Wajahnya sedikit memerah dengan suara suaminya tadi.
Dipersilakan dua mempelai kita King Fattah bersama isterinya yang cantik jelita Tunku Raja Rysha Adellia untuk masuk ke dewan.
Jelas kedengara suara Renz sebagai pengerusi majlis dan serentak tu pintu dewan yang besar tu dibuka oleh dua orang anak buah Fattah.
Kaki melangkah masuk dengan bibir mula menguntum senyuman manis kepada para tetamu.
"You look so beautiful tonight principessa." Suara garau Fattah menyapa gegendang telinga Rysha sehingga wajah tu memerah nipis.
"Back to you abang. You look so handsome tonight" Fattah tersenyum segaris dan melangkah menuju ke arah meja yang telah disediakan.
Rysha mengucup pantas pipi suaminya dan fokus makanan depannya. Fattah yang mendapat tindakan isterinya sudah mengeras seperti patung.
"Sayang." Panggil Fattah mendalam.
"Hmm"
"You kiss me babygirl?" Rysha angguk kepalanya tanpa takut. Fattah mengetap bibirnya. Isterinya sudah semakin berani. Takpa abang suka. Eh risau!.
"I love you abang." Rysha ukir senyuman manis nya. Tidak berkedip mata Fattah. Betul ke ni isterinya? Kenapa nampak lain ja ni. Sweet semacam ja ni.
"Betul ke ni isteri abang?" Ditekup kedua pipi tu. Rysha angguk kepalanya dengan dahi berkerut hairan.
"Kenapa?"
"Malam ni sayang nampak lain sangat. Nak cakap i love you pun susah tau." Tersengih gadis tu.
"Kan malam ni resepsi kita jadi tak salahkan Rys nak sweet dengan abang?" Masing masing diam memandang mata antara satu sama lain tanpa sedar Fattah mengikis jarak mereka berdua. Sedikit saja lagi bibir mereka bersatu namun dikejutkan dengan deheman seseorang.
"Ehem." Tersentak mereka berdua dan beriak seperti tidak jadi apa apa. Fattah mengekalkan wajah bekunya manakala Rysha menunduk malu.
"Hormati yang single please" Fattah hanya pandang datar wajah Zack.
"Blah lah kau. Menganggu." Zack pegang dada acah tersakiti.
"Majlis sampai pukul berapa?" Soal Rysha kepada suaminya setelah Zack pergi dari situ.
"11. Kenapa sayang?" Digeleng kepalanya tanda tidak ada apa apa. Fattah mengusap belakang isterinya perlahan.
"Kalau letih bagitahu abang tau." Bisik Fattah lembut dan dibalas anggukan oleh si isteri.
YOU ARE READING
KING FATTAH : HIS PRINCIPESSA ✓
RomanceKING FATTAH - Jejaka tinggi lampai yang mempunyai rupa paras yang dingin serta tampan namun disebalik wajahnya yang ketat dia mempunyai dua sisi dimana sisi kejam serta sisi soft spoken ketika bersama bidadari nya. RYSHA ADELLIA- Bidadari syurga Kin...