BAB 35

6.7K 360 5
                                    

Pintu bilik tu dikuak olehnya. Kaki mengatur langkah ke dalam. Lengan baju disinting ke lengan. Sudah lama tidak buat kerja gila ni.

Baldi yang mengandungi ais dan air sejuk di ambil dan disiram ke atas kepala seseorang yang telah mencari pasal dengannya.

"Puas tidur?" Perlahan lahan kepala dianggkat dengan bibir bergetar kerana sejuk.

"Kau." Mikha mengetap bibirnya apabila kenal siapa dihadapan nya sekarang. Bibir tu merekah senyuman sinis bila si mangsa masih mengenalinya.

"You stay remember me bastard?. You know who i am right Mikael Harris Fahmi. Your name so long lah why not i call you.." Jari bermain dihujung pisau.

"Wretched? (celaka)"  Kepala disengetkan dengan senyuman sinis di bibir.

"Apa kau nak hah?! Kau dah rampas Rysha dari aku sekarang kau nak apa lagi?" Mata Mikha mencerlung tajam ke arah jejaka ni.

"Nyawa kau." Senyuman di bibir King hilang serta merta dan digantikan wajah bengis disertai mata kelabu yang tajam menikam wajah Mikha.

"Kau dah ganggu isteri aku. Kau dah cederakan kan dia. Jangan ingat hidup kau akan aman Mikha." Pisau di anggkat dan ditusuk peha jejaka tersebut. Bibir King merekah senyuman lebar.

"ARHHH!"jeritan dari sang mangsa bagaikan melodi di telinga seorang King Drake Dragon.

Ditekan semakin dalam pisau tu. King semakin mengila. Ya dia gila untuk bunuh orang yang sudah cederakan bidadari nya!.

"Cukup!" Mohon Mikha namun King mengeleng sambil berdecit.

"Kau kena rasa lebih teruk dari Rysha! Biar kau tau apa maksud derita sesungguh nya!" Lantang suara Fattah di ruangan seksaan tersebut.

"Memandang kan kau guna kerambit masa lawan dengan isteri aku. Apa kata aku balas dengan cara yang sama?" Dicapai kerambitnya dan dipusingkan di jari sebelum telinga Mikha dipotong selamba.

Darah memercik keluar dengan banyak. Keadaan mikha usah dikata. Kedua telinganya sudah selamat dipotong oleh King.

"Disebabkan tangan dan kaki kau Rysha koma dulu." Kini kapak pula di ambil. Ditetak kaki bagaikan menetak ayam sehingga menjadi potongan.

"Suara kau buat aku semak lah sial!" Dicapai semula kerambit tadi dan dikelar leher tu. Darah membuak buak. Nafas jejaka tu jugak sudah nyawa nyawa ikan.

Nafas King memburu. Dirinya sudah dilanda dengan kemarahannya sendiri.

RYSHA berlari masuk ke dalam markas suaminya setelah mendapat panggilan dari Renz bahawa Fattah sedang mengila menyeksa Mikha.

"Mana Fattah?" Soal Rysha ke arah William yang kebetulan lalu depannya.

"Dalam bilik. Kami tak dapat nak tenangkan dia melainkan Puan Rysha yang tenangkan dia semula." Pantas Rysha berlari naik ke bilik yang mereka dua duduki haritu.

Pintu tu diketuk terlebih dahulu namun tiada sahutan dari dalam. Dikuak perlahan pintu tu dan ternampaklah Fattah sedang duduk dibirai katil tanpa mengenakan baju. Di atas katil pula terdapat baju kemeja nya yang penuh darah.

"Abang. Rysha datang ni." Diatur langkah mendekati Fattah. Tangan tu diambil dan disalam terlebih dahulu kerana dari awal kahwin, Fattah sudah memberitahu nya jika berjumpa dimana mana harus salam terlebih dahulu agar hormat seorang isteri kepada suami terlihat jelas.

"Ada aku suruh kau datang sini?" Tajam mata jejaka tu ke arah Rysha. Gadis tu meneguk air liur nya gerun melihat.

"Rys rindu abang lah. Lama sangat tinggal Rys dekat rumah." Dijuihkan bibirnya. Manja nya sudah datang bila bersama si suami.

"Bukannya aku tak balik langsung." Jejaka ni masih tidak ada mood tapi tangan kanan nya masih dipegang oleh Rysha.

"Dahla tak ambil Rys dekat Uni lepastu tinggal Rys sorang sorang. Bila Rys datang nak marah pulak." Berair mata Rysha. Fattah yang melihat mata cantik tu berair tidak sampai hati bila si isteri menangis. Ditarik tubuh kecil tu ke peha nya.

"Okeyh abang minta maaf." Diusap seluruh wajah tu. Rysha menyembamkan muka nya di dada tegap Fattah.

"Merajuk dengan abang?" Diusap sayang rambut panjang isterinya.

"Hmm" balas gadis tu tanpa mengangkat muka.

"Abang taknak cium Rysha pun. Majuk lah macam ni tak pun cari suami baru." Digigit bahu Fattah yang tidak berbaju.

"Wah wah kau. Nak aku smackdown kau dekat sini? Sini!" Ditekup muka putih bersih tu dan dicium seluruh wajahnya.

"Nak cari suami baru lagi?" Rysha mengeleng kepalanya tanda tidak mahu.

"Taknak. Nak abang jaa." Sengihnya. Terukir senyuman di bibir Fattah. Perasaan marah tadi seperti dibawa angin setelah bidadari nya datang.

KING FATTAH : HIS PRINCIPESSA ✓Where stories live. Discover now