Kapitola 15.

1.2K 23 1
                                    

,,To si ze mě děláš prdel," zaklela jsem, když jsem Jasona odchytla a donutila ho do rozhovoru v jeho nové kanceláři (vedle té mojí).
Jenom se zasmál a zády se opřel o hranu stolu. ,,Nemáš radost? Třeba budeš mít protekci."
Rozběhla jsem se proti němu a pár centimetrů od něj se zastavila. Pohledem mě svlékal a nahlas dýchal. ,,Nepotřebuju tvoji protekci," sykla jsem skrz zaťaté zuby.
Natáhl ke mně ruku a několika pohyby jí přejel po mé páteři.
,,Ty už moji náklonnost dávno máš, Rosie," naklonil se k mému uchu a jeho teplý dech mě zahřál na krku. Mimoděk jsem sebou škubla.
,,Pořád jsi mi neřekl, co tady sakra děláš?!" ucouvla jsem a propálila ho pohledem.
,,Nabídli mi místo, já jsem řekl, že práci nehledám, pak mě přemlouvali a přemlouvali a já jsem nakonec řekl jo." Narovnal si sako.
,,A to je všechno? To je jediný důvod?" vyzvídala jsem.
Hrdelně se zasmál. ,,Ach, Rose..ne všechno je o tobě, zlato," zastrčil mi pramen vlasů za ucho.
Zamračila jsem se a jeho ruku zastavila. Nasměrovala jsem ji zpátky podél Jasonova těla, ale nějakým rychlým pohybem si mě oběma rukama přitáhl za boky k sobě a čekal, co budu dělat.
,,Měli bychom si promluvit o tom vče—"
,,Pšš, nenič tuhle chvíli," zastavil mě svým prstem přiloženým na mých rtech.
,,Proč ničit? Ty snad víš, co ti chcu říct?"
Koutek úst mu lehce zacukal a řekl: ,,Nevím, ale tuším to."
Prstem jsem mu přejela po hrudi a nasadila jsem svůj koketní tón. ,,Co když..," odmlčela jsem se a na jeho hrudní kost položila celou svou dlaň, ,,bych nechtěla, aby to bylo naposled?"
Skousnul si ret a já jeho gesto zkopírovala.
Naše rty v zoufalé touze po tom druhém rychle vyhledaly rty toho druhého a spojily se v jedny. Jason zaryl prsty do mého zadku a natlačil mě tak víc na něj.
,,Někdo může přijít," zašeptala jsem s úsměvem.
,,Ať přijde, pozveme ho na čumendu," odpověděl se stejným smíchem.
Pokračovali jsme v prozkoumávání svých těl a když mi Jason lehce vyhrnul šaty, ozvalo se hlasité zaklepání na dveře.
Prudce jsme se od sebe odtrhli a nasadili pokerové výrazy.
Do kanceláře bez jakéhokoliv vyzvání vešel nějaký asistent.
,,Omlouvám se za vyrušení, šéfe, ale majitel Vás shání kvůli focení." odkašlal si pihatý mladík. Mohl být tak o čtyři roky mladší než já, asi je ve zkušebce.
,,Dobře, děkuji," kývl Jason a s posledním letmým pohledem na mě opustil kancelář.
Zrzek si mě prohlížel a tak jsem se jenom nervózně usmála a ukázala na dveře, že odcházím.

Na rozlučkové párty už se slavilo v plném proudu. Jasona jsem od toho, co odešel na nějaké focení, neviděla. Brandon tančil s nějakými kolegyněmi z personálního a očividně si to užíval. Občas se na mě usmál a zamával mi.
Seděla jsem u kulatého stolku a pohrávala si s párátkem od jednohubky. Na talíři jsem kreslila neviditelné obrázky.
,,Slečno Cooperová?" promluvil ženský hlas za mými zády.
Nepřítomně jsem naklonila hlavu aby žena pokračovala.
,,Na recepci máte hovor. Je to prý naléhavé."
Super, aspoň zmizím z téhle nezáživné oslavy.
,,Hned tam budu."

,,Prosím," přijala jsem hovor.
Jakmile jsem uslyšela Jasonův hlas, něco se ve mně stalo.
,,Rosie, pojď do mojí kanceláře," řekl naléhavě.
,,Ehm..a proč?" škádlila jsem ho a na prst si namotala telefonní šňůru.
,,Asi jste mi nerozuměla, slečno Cooperová. Přijďte okamžitě do mé kanceláře, jinak Vám strhnu prémie," zvážněl a teatrálně dal důraz na slovo okamžitě.
Koketně jsem se usmála. ,,Hned tam budu, pane Tannere."
Zavěsila jsem a doběhla k výtahu. Večírek probíhal v prvním patře, a já potřebuju o dvě patra výš, do Jasonovy kanceláře.

Zaklepala jsem a když se ozvalo dále, vešla jsem dovnitř a zamkla za sebou. Jason seděl rozvalený ve svém kancelářském křesle a hltal mě pohledem.
Při chůzi jsem výrazně vlněla boky a když jsem dorazila ke stolu, opřela jsem se o jeho hranu a naklonila se přes něj k Jasonovi. Tím jsem mu poskytla dokonalý výhled do mého výstřihu. Očima těkal mezi výstřihem a mou tváří.
,,Potřeboval jste se mnou mluvit, šéfe?"
V očích mu hrálo tisíc čertíků. Mlčky přikývl.
Posadila jsem se na stůl a posunula se k Jasonově židli. Pomalu jsem roztáhla nohy a Jason si mě za boky přitáhl blíž.
Pořád seděl na židli a já na stole, což mu poskytovalo dokonalou cestu mezi mé nohy.
Stáhnul mi kalhotky a odhodil je na druhou stranu místnosti. Pak do mě zasunul nejdřív jeden a potom dva prsty.
Zaklonila jsem hlavu a užívala si tenhle moment.
Chvíli svými prsty kroužil a když je vytáhl, začal mě uspokojovat pusou. Ach bože!
,,Aah," vydechla jsem a zatahala ho za vlasy.
,,Kurva, Rose," zaklel, když se na mě zdola podíval.
,,Jasone, já...už.."
,,Ne! Ještě ne! Ještě to vydrž," nařídil mi a rychle si rozepnul košili. Nechal si ji sice na sobě, ale i tak měl celý hrudník téměř odhalený.
Pak mi pomohl se sundáním šatů a když už jsem byla na jeho stole jenom ve spodním prádle, tak jsem odepla poklopec jeho kalhot a trochu mu stáhla boxerky. Omg! On je tak tvrdý kvůli mě..
Zase mě posunul blíž k sobě, takže už jsem skoro seděla na hraně stolu.
A potom do mě hluboce vnikl. A znovu.

***
Za hlasitého smíchu jsme se s Jasonem nějak dostali před barák. Podpírali jsme se navzájem, jelikož jsme oba měli v krvi nějaké promile.
Z rozlučkového firemního večírku se stal mejdan jako kráva. Po naší schůzce v Jasonově kanceláři jsme se na párty vrátili a trochu to tam...no, rozjeli.
Záhy všichni pili s náma a můžu říct, že majitel nebyl zrovna dvakrát nadšený.
Po nějakém mojem dvanáctém drinku mě už probodával pohledem, a tak jsem radši odešla. Za chvíli mě dohnal Jason, no a teď jsme tady. Ve výtahu do mého a Patrickova bytu.
Patrick! Kurva, dneska asi bude doma...
Jako by Jason vycítil mou napjatost, položil dlaň mezi mé lopatky. ,,V pohodě?"
,,Jo."
,,Přemýšlíš nad tou zítřejší oslavou? Už ti bude 23," usmál se a palcem mi přejel po bradě. Zamilovaně si mě prohlížel. Zamilovaně?!
,,Málem jsem zapomněla," vydechla jsem a představila si sebe, jak vysedávám na večeři s Patrickem a pak se vracíme domů, prožijeme spolu nudný sex a jdeme spát. Na druhé straně jsem si představila velkou párty s alkoholem, hudbou a kamarády. Která možnost je jenom lákavější? usmála jsem se pro sebe ironicky.
,,Máš naplánovanou nějakou akci?" zeptal se Jason.
,,Daisy asi něco plánuje. Ale nejdřív musím na večeři s Patrickem." Opřela jsem se o stěnu výtahu.
,,Jsem pozvaný?"
Uchechtla jsem se. ,,Na romantickou večeři s Patrickem?"
,,Ne," zamračil se. ,,Na tu lepší oslavu."
Pozvedla jsem ramena. ,,Jestli chceš."
Lišácky se usmál a přiblížil se ke mně. ,,A co teda bude dál? S náma..."
V hlavě mi proběhlo několik scénářů, ale sotva se ozvalo pípnutí výtahu, na všechny jsem zapomněla.

Když jsme vystoupili z výtahu, na druhý pokus jsem se trefila do klíčové dírky a dostala nás dovnitř bytu.
Málem jsem zařvala leknutím, když jsem uviděla stín postavy sedící na gauči v obýváku. Patrick. Měl zapnutou televizi a vypadal, že spí.
Potichu jsem došla k obrazovce a televizi vypla. Pak jsem se natáhla po přehozu na gauč a přikryla jím Patricka.
Potom jsem se po schodech vydala do ložnice.
,,Dobrou, Rosie," rozloučil se Jason, když otevíral dveře do pracovny aka jeho současné ložnice.
,,Dobrou noc." Usmála jsem se a zalezla do své ložnice. Teprve po zavření dveří jsem si něco uvědomila. Jak moc bych chtěla spát vedle Jasona...

Nic pro mě neznamená✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat