Kdo by to byl čekal, (ani já ne), že bezmála rok po dokončení příběhu dostanu chuť se vrátit k mým oblíbeným hrdinům 🤭
Vítejte u bonusové kapitoly z minulosti, tedy z teenagerovských let Rose a Jasona a jejich úplně prvních začátků ❤️
březen 2016
__Rose
,,Ne, Dais, dneska na žádnou party nejdu. Kdo by čekal, že mě stěhování z intru tak zmůže?" nadšeně jsem si ulevila zatleskáním, když jsem zabalila pátou krabici s oblečením a jednalo se o věci na zimu. Moje nejmíň oblíbené oblečení.
Z druhé strany telefonu se ozvalo nesouhlasné brblání. ,,Hele, a kdybych se stavila a pomohla ti dobalit? Nanosíme to všechno do našeho nového společného bytu a pak se připravíme na ten mejdan spolu. Prosííím!"
Promnula jsem si spánky a zhluboka vydechla. ,,Bude tam on, že jo? Proto tam tak moc chceš."
On je Daisyin nový objev. Letošní maturant Adrien. Jak jinak než fotbalista a jeden z nejpopulárnějších lidí na naší střední?
,,Sakra, tak jsi mě prokoukla... Ale pozor, on sám nás na obědě pozval. Tedy spíš mě a moji tmavovlasou kamarádku se zelenohnědýma očima. Tak zněl jeho konkrétní popis. A já jinou moji kamarádku odpovídající tomuto popisu než tebe nemám."
Přestala jsem balit a další krabici v pořadí jsem hodila někam za sebe. ,,To je dost konkrétní popis. Jak přesně tě vlastně pozval?" v otázce jsem zkřivila obočí, i když mě kamarádka na druhé straně hovoru neviděla.
Na oko otráveně vydechla. ,,Tak já ti to teda zopakuju."
Moc dobře jsem věděla, že je nadšená z toho, že mi to může zopakovat.
Opřela jsem se zády o boční stranu postele a usadila se na dřevěné podlaze do tureckého sedu. ,,Povídej."
,,Kupovala jsem si oběd a zrovna jsem sahala po jablku k tomu, když jsme oba hrábli po tom stejném kusu. Nervózně jsme se zasmáli a on si teda potom vzal jiné a.."
,,Daisy, k pointě příběhu, prosím," přerušila jsem ji.
,,No potom jsem se na něj přiblble uculila a odcházela si sednout, ale on mě zastavil. Říkal: ,Ty jsi Daisy, že jo? Z druháku.' Já jsem mu na to řekla ,Odkud znáš moje jméno?'. On odpověděl ,Znám jméno každé pěkné holky na škole. A ty jsi mi utkvěla v paměti. Každopádně dneska pořádám menší mejdan a bude tam i můj nejlepší kámoš, který tak trochu uchcává z tvojí kamarádky, ta brunetka s hnědozelenýma očima.' ,Její jméno neznáš?' řekla jsem mu na to s pobavením a on se zasmál. ,Já ne, ale Jason určitě jo. Nechtěly byste přijít?' No a dál to znáš. Rose, prosím! Já tam nechcu jít sama a když si tě Jason Tanner, největší krasavec, borec a fotbalista v jednom sám osobně vyžádal, proč bys nechodila?"
,,Zapomněla jsi dodat Jason Tanner, největší krasavec, borec, fotbalista a děvkař v jednom. S někým takovým nechci mít nic společného, Dee [čti jako dí tvrdě ;]." obrátila jsem oči v sloup a zvedala se na nohy.
,,Rose no tak! Jenom tam pojď prosím se mnou, já tam nechci jít sama když už mě ten Adrien pozval. Chápeš, jak velká příležitost to pro mě je? Konečně se spolu začneme bavit!"
Daisy mě přemlouvala, prosila, uplácela, slibovala a to všechno desetkrát dokola a teď tady stojím, u ní v polo vystěhovaném pokoji, a dívám se na svůj vlastní odraz v zrcadle, během toho co čekám, až ona bude hotová se svou přípravou.
ČTEŠ
Nic pro mě neznamená✔️
RomanceRose má život, jaký jí může závidět každá holka. Tak proč není stoprocentně šťastná? Žije v netoxickém vztahu s hodným partnerem. Proč ale myslí na svého ex? Jediné minus u Patricka je, že ji trochu omezuje v některých věcech. Když Jason ji nikdy ne...