O sedm měsíců později
Rose
,,Ještě nechooď," zatahal mě za ruku zpátky do postele. Při tom pohybu z něj sklouzla přikrývka a odhalila jeho nahé tělo. Tělo, které jako by vytesali nejlepší antičtí sochaři.
,,Musím. Musíme! Co když bude mít Paní inženýrka blbou náladu?" škádlivě jsem se na něj podívala.
,,Hmm... Za těch pět minut s tebou v posteli to stojí," jedním hbitým pohybem se mu povedlo mě stáhnout zpátky do peřin.
,,Brandone!" vypískla jsem.
,,Anoo?"
Zabořila jsem bradu do jeho hrudi a zdola se mu dívala do očí. Krásně se usmál a zastrčil mi za ucho pramen vlasů. ,,Nemůžu uvěřit, že jsi moje přítelkyně."
Úsměv jsem mu oplatila. ,,Kdo by to byl půl roku zpátky řekl?"
,,Kdy se na mě usmálo takové štěstí?" Na prst si namotával jednotlivé prameny mých kaštanových vlasů. (Než se začnete ptát, ano, zase jsem změnila barvu vlasů a tentokrát jsem se vrátila ke své přírodní barvě.)
,,Právě teď," zazubila jsem se a využila rozptýlení jako příležitost k útěku z postele. ,,Hej!"
Vlezla jsem do sprchy a pustila horkou vodu. Když jsem zezadu ucítila jeho silné ruce, jak mě objímají okolo pasu, musela jsem se opřít o kachličky na stěně, abych udržela rovnováhu. ,,Sakra, Brandone!" vydechla jsem, když našel cestu k mým prsům. Hrál si nejdřív s levou a potom i pravou bradavkou. Otočila jsem se k němu čelem a koketně se usmála. ,,Tak možná si těch deset minut nikdo nevšimne, že jsme ještě nedorazili."
,,Mhmm," zavrněl a sevřel má ústa ve vášnivém polibku.Jason
Probudil jsem se zase vedle nějaké ženské. Nepamatuju si její jméno, ale asi byla dobrá. Byl jsem dobrý i já?
Přejel jsem jí dlaní po zadku a hravě ji přes něj plácnul, ale ani tak se neprobudila. Takže jsem byl dobrý i já.
Hladil jsem si svoje ego, když se rozrazily dveře a v nich stála moje bývalá holka na jednu noc s odsuzovačným výrazem. ,,Děláš si prdel, Jasone? To už je tenhle týden čtvrtá!"
Pyšně jsem se usmál. ,,Já vím."
Zoufale zavrčela a do napůl naplněného pytle, který svírala v ruce, hodila tři láhve od whisky. ,,Představ si, že by tady přišel Steven a viděl svého tatínka v posteli s cizí ženskou. Jak bys mu to vysvětlil?"
,,Asi tak, jako jsem mu vysvětlil, že tatínka a maminku v jedné posteli nenajde, protože se měli rádi jenom jednu noc, díky které se narodil." Navlékl jsem na sebe boxerky a obešel Ericu do kuchyně.
,,Díky, žes mu to tak vysvětlil, mimochodem! Čtyřletému dítěti!" Bouchala si dlaní na čelo.
,,Už je ve školce?" Nalil jsem si vodu a na ex vypil celou sklenici. Ty mejdany co druhý den mě zmáhají čím dál víc.
,,Je půl jedné odpoledne! Za chvilku ho vyzvedáváš!" Vypadala, že každou chvíli po mně ten pytel s odpadky hodí.
,,V kolik zase?"
,,Ve dvě. Slíbil jsi mu, že ho dneska vemeš na ta pitomá auta, co jsou kousek odsud."
Přikývl jsem. ,,A ty máš nějaké focení nebo co, že ho nemůžeš výjimečně vyzvednout ty?"
,,Ano, a představ si, že kdybych to focení neměla, tak si ty tvoje hurá akce ani nemůžeme dovolit! Co tvoje akce? Tenhle barák!"
Připadal jsem si s ní pod jednou střechou opravdu jako manželé po třiceti letech. Dům na předměstí? Máme. Každé ráno přednášky o ničem? Máme. Hádky o tom, kdo vyzvedává dítě ze školky? Máme. Děláme všechny věci, co ten posraný manželský pár. Akorát spolu nespíme. Naštěstí. Ani si nepamatuju, jak jsem to mohl tu jednu prokletou noc s ukecanou Ericou dát.
,,Halooo," mává mi rukou před obličejem.
,,Co je?!"
Odmlčela se. ,,Ptala jsem se...jestli...jestli se ti ozvala Rose." Sklopila pohled a rázem byl ten hádavý tón pryč.
Při zmínce toho jména jsem měl chuť se znovu opít. ,,Ne. A pochybuju, že se v blízké době ozve, když zažívá dokonalý vztah s tím kreténem z práce."
Kousla se do rtu. ,,Pořád je s tím podržtaškou Benem?"
,,Myslím, že se jmenuje Brandon, ale podržtaška to je a ano, pořád spolu jsou. Soudě podle těch příspěvků, co mi skáčou na instagramu." Musel jsem se té ironii zasmát.
Erica se povzbudivě usmála a stiskla mi paži. ,,Tak o ní bojuj."
,,Máte tady kafe? Bože, řekněte mi, že máte kafe. Šíleně mě bolí hlava." Stěžovala si brunetka, která právě vyšla z mé ložnice. Oba s Ericou jsme sebou trhli a já šel radši rovnou do sprchy. Z kuchyně jsem slyšel, jak Erica brunetku nějak urazila a pak tam po sobě řvaly. Chudinky ty holky, co tady přespávají.. Nemají to lehké, když se tady po ránu probudí a soudce Erica je místo pozdravu hned odsoudí.
Vlezl jsem pod proud tekoucí vody a tak moc si přál, aby voda odnesla všechny mé starosti a myšlenky na Rose někam hluboko do kanálu..
ČTEŠ
Nic pro mě neznamená✔️
RomanceRose má život, jaký jí může závidět každá holka. Tak proč není stoprocentně šťastná? Žije v netoxickém vztahu s hodným partnerem. Proč ale myslí na svého ex? Jediné minus u Patricka je, že ji trochu omezuje v některých věcech. Když Jason ji nikdy ne...