Bölüm 34

568 32 9
                                    

İki robot ringe doğru geliyor . Kadir " Oğlum Mesut bu ne ? Bunlar robot " Biraz şaşırdım ve şaşırdıktan sonra hafif sırıttım " Kadir hadi kendini gösterme vakti ama dikkat ette fazla incitme robotları kötü imaj yaratmak istemezsin değil mi ? " Biz konuşurken robotun teki dövüşeceğimiz sahaya girdi diğeri de sahada ama köşede duruyor . Patronun başla demesiyle dövüşmeye başladılar . Robot Kadir'e doğru koşuyor Kadir kaçıyor bir süre bu böyle devam ettikten sonra robot Kadir'i yakaladı ve sıkmaya başladı . Kadir " Birader yardım etsene bu manyak beni bırakmıyor " , " Az daha dayan birader robot pes etti edecek " Kadir " Ne pes etmesi şu anda robotun elinde olan benim " , " Tamam işte bende onu diyorum belki robot sana dayak ata ata canı sıkılırda pes eder " Kadir " Çok komik Mesut hatırlat ta bir ara buna gülelim her neyse kendi işimizi kendimiz yapacağız " dedikten sonra görünmez oldu . Robot ellerini açtı ve etrafa bakmaya başladı , Kadir görünmezken robota tekme atmış olacak robot yere devrildi ve görünür olup yanıma geldi içeri geçmem için bana el verdi . Ve ben içerideydim , robot yerden kalkarken Patron'a döndüm " Bunları nasıl pes ettireceğiz , aç kapa tuşu falan mı var " derken yerde olan robot kalkmış ve kalktığı gibide beni arkamdan kollarımdan yakaladı ve bir köşeye fırlattı , fırlattığı gibi yere yapıştım . Yerden kalktım " Hiç kolay bir dövüş olmayacak " dedikten sonra robota doğru koştum robotta bana doğru koşmaya başladı birbirimize yaklaştığımızda ben kayarak robotun ayaklarının altından geçtim , geçtikten sonra diğer robota bir tekme salladım . Diğer robot ben vurduktan sonra hareketlenmeye başladı ve ikiye bir sahada kaldık . " Patron bunların ikisi de dövüşmeye başladı " Patron " Sen kuralları çiğnedin olsun o kadar " , " Madem kuralları biz belirliyoruz , Kadir gir içeri ikiye iki yapıyoruz " Kadir " Emin misin ? " , " Çabuk gir bunları daha fazla tutamayacağım " Ben gücümle robotları kımıldatmadan tutarken Kadir içeri girdi . Kadir " Mesut az daha tutabilir misin ? " , " Belki 1 dakika daha " Kadir " Tamam yeterli kal öyle " Kadir bu konuşmasından sonra robotların tekine çok sert bir tekme attı ve robotun bacağı yerinden çıktı ve yere düştü . Ve Kadir yere düşen robotun yanına gitti kopan bacağını yerden aldı ve bacakla yerdeki robotun kafasına çok sert vurdu robotun kafası ortalıktan uçarak etraftan kayboldu . " Kadir bacağı at " ve Kadirden aldığım bacakla diğer robotun yanına gittim ve bu sırada da robotun kontrolünü hala bırakmıyordum . Elimdeki bacağı karşımda duran robotun ilk birli bacaklarına çarptırdım ve robot yere yığıldı . Elimdeki bacakla robotun baş kısmına doğru geldim ve hiç durmaksızın defalarca kafasına bacağı geçirdim ta ki Kadir bana " Tamam oğlum tamam robotun işi bitti baksana yerde hareket etmeden duruyor " , " Onu zaten görüyorum sadece elimdeki bacağın dayanıklılığını ölçmeye çalışıyordum " Patron ringe girdi " Ne yaptınız siz gençler , sadece robotları ring dışına atıp pes ettirecektiniz , robotların şu son haline bak " Kadir " Ne yaparsın patron elimizde değil " , " Evet elimizde değil ben şahsen hep ayakla işimi gördüm " Patron " Tamam öğrenciler hepiniz odalarınıza dağılın bu günlük bu kadar gösteri yeter , sizde odanıza geçin , yarın eğitime devam ederiz bu günlük bu kadar yıkım yeterli " Kadir " Tamam patron bir dahakine daha duyarlı olmaya çalışacağız " dedikten sonra Patronun yanından ayrılıp odamıza doğru ilerliyorduk yanımıza Su ve Ceren geldi . Su " Tebrikler beyler gayet başarılı iş çıkardınız " Ceren " Kadir ben bunu Mesut'tan beklerdim ama senden hiç böyle bir hayvanlık beklemezdim " , " Ne yaparsınız kızlar çıktık ve parçaladık , evet kızlar bu kadar hayranlık yeter daha sonra imza dağıtırız biraz yorulduk ve odamıza geçelim " Ceren " Tabi canım tabi öyledir " konuşmalarımızdan sonra odamıza geçtik . " Kadir seni tebrik ederim sahada iyi iş çıkardın , keşke daha öncede bu Kadir'i görseydik " Kadir " Mesut bende daha ne numaralar varda sen bilmiyorsun " , " Tamam lan tamam şımarma hemen yat uyu yarın devam ederiz " Ve günü böyle bitirdik .

TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin