Bizde odamıza geçtik . Üç tane ayrı bir şekilde yatak ve yanlarında da eşyalarımızı koymamız için dolaplar vardı , bunlar haricinde fazlada bir şey yoktu " Evet gençler kendinizi nasıl hissediyorsunuz ? " Ceren " Ben birkaç hafta önce kendi halinde bir kızdım şimdi ise birkaç manyakla ne olduğunu bile bilmediğim bir yerdeyim , yani kendimi ilginç hissediyorum " Kadir " Ben daha çok tedirginim " , " Tamam görünüyor ki hepimizin keyfi yerinde olduğuna göre burada biraz durduktan sonra etrafı gezine biliriz ne dersiniz ? " Kadir " Benim için fark etmez " Ceren bencede güzel olur biraz hava alırız ne bileyim diğer kişilerle tanışırız " Bu konuşmamızdan 1 saat sonra odamızdan ayrılıp etrafı gezmeye çıktık " Koridorda ilerlerken dörtlü bir grup önümüze çıktı ve bizde burayı merak ettiğimiz için soru sormak istedik ve dörtlüyü durdurduk Kadir " Merhaba arkadaşlar " Grubun içinden sıska ve kısa olan bir çocuk " Merhaba siz yenisiniz galiba " dedi Ceren " Evet biz yeniyiz siz burada öğrenci misiniz ? yoksa çalışın mı ? " Grup " Biz burada öğrenciyiz " , " Sizin özel gücünüz var mı ? " Grup " Hayır sizin özel güçleriniz mi var " , " Evet mesela şu arkadaş görünmez olabiliyor ve bende düşünce gücümle nesneleri kontrol edebiliyorum " Grup " Vaybe , sizin nasıl özel gücünüz var ? " , " Uzun hikaye başka sefere artık biz yavaş yavaş kaçalım " dedikten sonra burayı gezmeye devam ettik bahçeye çıktık ve bahçede biraz takıldık bahçeden sonrada akşama kadar burayla ilgili bilgi edinmeye çalıştık ve akşam oluncada odamıza geçtik Ceren " Burası ilginç bir yer " Kadir " Hem de çok ilginç " , " Şaşırmanız bittiyse uyuyalım yarın eğitime başlıyoruz daha enerjik olmamız lazım " dedim ve yatağıma yattım .