Ceren yukarı çıktı bende paspası aldın yerlere başladım girişmeye, birkaç kez paspası salladıktan sonra Batuhan yüksek sesle, Batuhan " Mesut ne yapıyorsun " Mesut " Ne oldu oğlum " Batuhan " Süpürmeden paspas atılır mı ? yerler çamur olur sonra " Mesut " Bende bir şey oldu zannettim, bir şey olmaz sen git diğer odayı süpür ne bileyim camlara giriş, ben burasının ağzına ....... " Batuhan " Oğlum bir insan niyetini kelimelerle de açıkça söyler mi ? " Mesut " Bilmem saklamam gerekir miydi ? " Batuhan " Yokta, bu kadar da biraz fazla değil mi ? " Mesut " Sıkıntı yok birader kontrol bende " Birader " İyi ben diğer odayı süpürüyorum " Batuhan diğer odaya temizliğe geçti bende temizliğime devam ettim, temizlik yaparken de kendi kendime konuşmaya başladım " Bahçeye havuz mu yaptırsam,içinde köpek balığı falan beslerim hiç olmadı pirana atarım " Batuhan odadan kafayı çıkarttı, Batuhan " Daha demin bana bir şey mi dedin ? " Mesut " Yok bir şey demedim kendi kendime konuşuyordum ama madem bakmış bulundun sorayım, Evin önüne havuz yaptırsam ama büyük bir havuz, hoş gözükür mü ? " Batuhan " Arka bahçeye yapsan orası hem daha uygun hem de daha güzel durur " Mesut " Ne bileyim girişte köpek balıkları güzel gözükür diye düşündüm " Batuhan " O da ne demek şimdi ? " Mesut " Ne demek şimdi derken ? " Batuhan " Köpek balığı dedin gibi geldi " Mesut " Evet öyle dedim, havuzu içinde yüzmek için yaptıracak değilim, havuzun içinde köpekbalığı yada pirana güzel durur diye düşündüm, kötü bir fikir mi ? " Batuhan " İlginç bir fikir " Mesut " Tamam tamam sana niye söylüyorsam, şu temizliği hemen bitirelim de boya işine girelim daha sonra boyamızı yapıp gidelim " Batuhan " Sende gereksiz düşüncelerini yada sorularını sonraya saklasan " Mesut " Oğlum bir evde piranadan daha gerekli ne olabilir " Batuhan " Haklısın her evde olması gerekiyor " Mesut " Bu atar mı yoksa laf sokmaya falan mı çalıştın " Batuhan " İkisi de olabilir sıkıntı yok " Mesut " Düşünce tarzına beton dökeyim " Batuhan " Kızma, niye kızıyorsun " Mesut " Alakası yok ben çok sakinim, sadece mizah anlayışına mayın döşeyip patlatmak istemedim değil yani " Batuhan " Tamam uzatma ben işime dönüyorum, sende çabuk ol da bu odaya geç boya gecikecek " Mesut " Tamam beş dakikaya bitiririm " dedim ve temizliğimize geri döndük, tahmini on dakika içinde alt katın süpürmesi ve paspası bitti ve yukarı Ceren'e bakmaya çıktık, baktığımız gibi yerimizde kalakaldık.