“ Evet şimdi ne yapıyoruz , yolun sonu , gerimi dönücez ? “ , “ Hayır dönemeyiz bir yolunu bulup inelim “ , “ Atlamaya ne dersiniz “ , “ Ceren saçmalama 10 – 15 metrelik şelale ölürüz “ , “ Bence Ceren haklı atlayalım , evet Ceren sen atla ölmezsen bizde arkandan atlarız “ , “ Niye ben atlıyorum sen veya Kadir atlasın “ , “ Çünkü fikir senden çıktı “ , “ Tamam siz iki korkak atlayacağına ben atlarım “ üçe kadar saydı ve atladı suya “ Sence ölmüşmüdür Mesut “ , “ Ne biliyim hala çıkmadı “ ve 15 saniye sonra suyun tepesine çıktı ve “ Gelin su muhteşem “ dedi . Kadir “ Ben atlayamam “ dedi ve bende Kadir’i ittim arkasından bende atladım . Su çok berrak ve sıcaklığıda muhteşemdi . Bir süre suda yüzdükten sonra sudan çıktık . Ve giysilerimizi kurularıyla değiştirdik . Yemeğimizi yedik ve yolumuza şelale akıntısının kenarından devam ettik . Etrafımız dağlarla kaplı içi ormanlık bir yerdi . Uzun bir süre gezdikten sonra hava kararmaya başladı “ Ceren sen burada bekle yemeğimizi hazırlayabilirsin bu sürede bizde Kadir’le ateş için odun arayalım “ , “ Tamam fazla uzaklaşmayın “ Kadir’le bulabildiğimiz kadar çalı çırpıyı toplayıp geldik ve ateşimizi yaktık yemeyimizi yedik . Çantamızdan çıkardığımız yaygılarımızı çıkardık . Ve ateş yanında muhabbet ediyoruz “ Özür dilerim “ , “ Anlamadım “ , “ Size yaptıklarım için özür dilerim “ , “ Önemli değil olan oldu artık “ , “ Siz çok iyisiniz “ , “ Sende çok iyi birisin umarım sözlerime pek aldırmazsın genelde sert konuşurum “ , “ Heh söyle yola gelin sonunda doğru yolu buldunuz “ , “ Sen etrafına bak tırsak arkanda doğru yolu bulan bir yılan var “ Kadir bağırarak yerinden kalktı “ Korkma şaka şaka yılan falan yok “ , “ Yaa oğlum başlayacam şakana yüreğime iniyodu “ , “ Benim uykum geldi nereye yatıcaz “ , “ Yaygın serili oğlum oraya yayıl “ , “ Yaa yaygının üstünemi yatacaz , uykunuz yoksa bana göz kulak olun şuraya kıvranayım “ Kadir uyuduktan sonra Ceren yanıma geldi “ Burda yatabilirmiyim korkuyorum gece bir şey gelicek diye “ , “ Tamam yat hadi mız mız kız yat uyu “ dedikten sonra kendi kendime “ Yine ilk nöbet bana kitlendi iyimi “ dedim ve ateşi izlemeye başladım .