Bölüm 63

292 12 6
                                    

Kadir " Kanka ne yaptın ? " Mesut " ..... koydum onun " Kadir " Lan onu gördük, niye yaptın ? tek Dünya'ya dönüş şansımıza silah sıktın " Mesut " Ben şansa inanmam birader, ayrıca farkında mıydın bilmiyorum ama bizi öldürmek için başka bir gezegene götürecekti. Birde benim sevgilime vurdu bunu da es geçmeyelim " Filiz " Ceren senin sevgilin mi ? " Mesut " Evet yani ölmemişse, kalktığında öğreniriz " Kadir " Siz şaka mısınız gençler, birazdan bir gezegene çarpıp öle biliriz, siz baya entrikalı aşk dizisi çekiyorsunuz " Mesut " Kadir bak bu sefer haklısın, Filiz bunları şimdi konuşmanın sırası değil. Şu aracı kullan da Dünya'ya dönelim " Filiz " Hayır kullanmıyorum " Kadir " Neden ? " Filiz " Bu aracı kullanmayı bilmiyorum Kadir onu yanındaki ayıya söyle, canavarı öldürmeden önce aracı kullanmayı bilen var mı diye sorması lazımdı " Mesut " Affedersin Filiz canavar bizi öldürmeye niyetlenmişken aklıma gelmedi, şimdi geç ve kullan bizi buradan kurtaracak tek kişi sensin " Filiz " Gerçekten bilmiyorum " Su " Bilmene gerek yok sadece geç ve kullan şu lanet olası aracı " Su'yun sert girişinden sonra oturup aracı kullanmayı denedi. Başta aracın yönünü Dünya'ya çevirdi daha sonra aracı hızlandırmaya başladı. Bende bu sırada Ceren'i uyandırmaya çalışıyordum, beş dakikaya Ceren kendine geldi. Mesut " Nasılsın canım " Ceren " Bana ne oldu ? " Mesut " Canavar çarptı " Ceren " Sen daha demin canım mı ? dedin " Mesut " Sanki bunu konuşmuştuk " Ceren " Sanki sözümü tam bitirememiştim " Mesut " Tamam şimdi kendine gel daha sonra sözünü bitirirsin, kaçışın yok " Birkaç saat sonra Dünya'ya çok yaklaşmıştık. Kadir " Sonunda ölmeden vardık " Mesut " Evet birader, sonunda vardık, indiğimizde Patronu göreyim, burada kaldığımız zamanın anlam ve önemini anlatan çok güzel cümleler kullanacağım " Dünya'nın atmosferine girdiğimizde yavaşlamadan hızlanıyorduk. Mesut " Filiz yavaşla bizi öldüreceksin " Filiz " Ölmeyi hak ediyorsun, Ceren'de ölmeyi hak ediyor " Kadir " Kafayımı yedin kızım bizi öldüreceksin " Mesut " Lan kızım neyin peşindesin, sona gelmişken bu yapılır mı ? " Filiz " Bunu doğru söyledin sona geldik " Ben sıkı sıkı Ceren'i tuttum ve Kadir'e " Sıkı bir yerlere tutunun bu manyak bizi öldürecek " dedim ve sözlerimin bitmesinden birkaç dakika sonra büyük ağaçların olduğunu gördüm ve gözlerimi açtığımda hastanedeydim.


TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin