Patron odadan çıktıktan sonra yatağımın karşısında duran masanın üstündeki çiçek dolu vazoyu hareket ettirmeyi denedim ama hiçbir şekilde kımıldamıyordu, ben durmadan devam ederken Kadir tekrar odaya girdi. Kadir " Kanka bir sıkıntın mı var duvarla " Mesut " Yok niye sordun ? " Kadir " Ne bileyim duvarı öldürecek gibi bakıyorsun " Mesut " Yok be, masanın üstündeki vazo ile bozuştuk " Kadir " Ne yaptı küfür falan mı etti " Mesut " Küfür etmedi ama küfretse daha iyiydi " Kadir " Rahatsız oluyorsan kaldırayım " Mesut " Yok kalsın, sadece gücümü test ediyordum " Kadir " Görünene göre, o vazo hala sağlamsa durum vahim " Mesut " Ben baya kendimi ölü gibi hissediyorum " Kadir "Yakında çıkarsın " Mesut " Daha doğru düzgün oturamıyorum, sen bana ayağa kalkarsın diyorsun " Kadir " Bence çabuk iyileşeceksin gözüyle bakıyorum, bu arada Patron ile ne konuştunuz " Mesut " Sadece buradan çıkınca Ceren ile ayrılacağımı söyledim " Kadir " Ceren ile derken ? " Mesut " Onunla ciddi düşünüyorum " Kadir " Hani sana göre değildi " Mesut " Bende öyle zannediyordum ama gördüğün gibi her zaman ota konamıyoruz " Kadir " Ayrıca neden ekipten ayrılmak istiyorsun, biz insanlar için en büyük adımlardan biriyiz " Mesut " Bir süre kendime gelmem gerekiyor ve bunu orada kalarak yapamam, uzaklarda bir yerlerde ev tutup kalmayı ve Ceren ile evlenmeyi ve seneler sonrasında uğramayı düşünüyorum " Kadir " Yerleşik hayat diyorsun " Mesut " Çoluk çocuğa karışma vakti geldi diyorum " Kadir " Yaşın genç değil mi ? " Mesut " Bir yerlerden başlamak gerekiyor, sen ne yapacaksın " Kadir " Ben hala kalıp hizmet edeceğim, yardıma ihtiyacı olan insan çok Dünya'da " Mesut " Onu demiyorum lan, Su'yu kastettim, Su ile ciddi düşünmüyor musun yoksa " Kadir " Onunla ciddi düşünüyorum, yakında evlenmeyi bile düşünüyoruz ama çocuğa biraz karşıyız, yardım etmek bizim önceliğimiz, en azından şu anda o bunu daha çok önemsiyor " Mesut " Vay be bildiğin evleneceksin ve cesaret edip insanlara yardım edeceksin, ağlayacağım bak, oğlum ben ne kadar uyuduysam baya insanların hepsi değişmiş " Kadir " Evi terk ettiğimde seni şaşırtmıştım " Mesut " Evet lan orada haklısın ama buraya kadar geleceğimiz, aklımın ucundan geçmezdi " biz konuşurken Su ve Ceren odaya girdiler, Su " Ne kaynatıyorsunuz ? "