Mesut "Beni gördüğünüze sevinmediniz galiba ? " Ceren " Hayır sevindik ama sadece biraz şaşırmış olabiliriz " Filiz " Ceren sanki bana birkaç dakika önce biraz dedin gibi geldi " Su " Evet Mesut birkaç cümle kurup bizi aydınlatmak ister misin ? "Mesut " Nereden başlama mı istersiniz ? " Ceren " Mesela yüzlerce canavarın içinden nasıl kurtulduğundan başlayabilirsin " Mesut " Tamam madem çok istiyorsunuz anlatayım " boş bulduğum koltuğa oturdum ve anlatmaya başladım "Sizden sonra içeride kaldığımda ne olduğunu fark etmeden bayıldım ve gözlerimi açtığımda arena gibi bir yerin içerisindeydim etrafımda yüzlerce yeşil canavar beni izliyordu, etrafımda onlarca kapı vardı ve hepside aynı anda açıldı içlerinden zırhlı koca çirkin bir şey ve üstlerinde son model silahlı özel eğitilmiş yeşil canavarlar vardı " Kadir " Atıyorsun " Mesut " Kesme bitireyim,hepsi üstüme doğru geliyordu benim yanıma geleni çıplak ellerimde döve döve öldürdüm" Ceren " Hepsini çıplak ellerinle mi öldürdün " Mesut " Olamaz mı ? Bir bölmeyin de bitireyim. Daha sonra mavili karşıma çıktı, seni kendi ellerimle öldüreceğim dedi, onu da yanıma yaklaştığı gibi suratına suratına yumruk atmaya başladım ben yumruk attıkça yalvarıyordu, abi yapma ben ettim sen etme diye ama ben ne yaptım dinlemedim, benim arkadaşlarımın canına kıymak isteyeni ben yaşatmam dedim ve öldürüp çıktım " Kadir " Öldürdün ve yürüyüp çıktın yani "Mesut " Evet öldürdüm ve yürüye yürüye çıktım " Kadir " Diğer etrafındaki yüzlercesi onlar sana zarar vermek istemediler mi ? " Mesut " Hayır bana yol açtılar, sanırım çok korktu keretalar " Ceren " Atıyorsun " Mesut " İnanmaz san gidip bakabilirsin, bu arada Kavt'ın uçağın duvarına tutturduğunun farkında mısınız ? " Kadir " Bunun konuyla ne alakası var şimdi " Mesut " Ne bileyim hepiniz bana yüklendiniz belki konu değişir de beni rahat bırakırsınız dedim, buarada Ceren koltuktan kalkar mısın ? " Ceren " Ne oldu anlamadım şimdi " Mesut "Bir şey olduğu yok yoruldum biraz dinleneceğim " Ceren " Tamam öyle olsun ama kalktığında en ince ayrıntısına kadar seni dinleyeceğim " Mesut " Tabi tabi kalkınca anlatırım, zaten siz benim yokluğumda iyice boşlamışsınız, isimler unutulmuş, uçağın üstüne etmeler, bizi orada bırakıp geri dönmeler bunların hepsi kalkınca konuşulacak " Uykuya daldım, uyandığımda uçakta Filiz haricinde kimse yoktu ve Filiz de başımda beni izliyordu.