Eve geldiğimiz gibi salondaki koltuğa uzandım, Cerende arabadan eşyaları salona getirip bıraktı ve tekli koltukların tekine oturdu. Mesut " Bir daha alışveriş lafını duymak istemiyorum, sen yapa bilirsin bunda bir sakınca yok ama benim haberim olmasın, olursa da sen bana giriş çıkış saatlerini söylersin ben seni bırakırım yada almaya gelirim " Ceren " Niye bu kadar tepki veriyorsun ki, birlikte ne kadar güzel ve eğlenceli bir gün geçirdik " Mesut " Kızım senin eğlenceden anladığın bu mu? Bir ara hatırlata sana nasıl eğlenilirmiş göstereyim, ben senin yanında mağazadan mağazaya süs köpeğin gibi dolaştım " Ceren " Bak yine çok abartıyorsun " Mesut " Haklısın abartıyorum, çıktığımızda güneş gözüküyordu şu anda geceye yaklaşıyoruz, az kaldık bence şöyle birkaç hafta daha takılsaydık o zaman daha iyi olurdu " Ceren " Kız gibi ne tavır yapıyorsun ? " Mesut " Tavır değil, gerçekler " Ceren " Ustalar yarın mı gelecekler ? " Mesut " Evet, ne için sordun ? " Ceren " Bir sebebimi olması gerekiyor, ona göre bizde kendimize çeki düzen verir yada nerenin ne olacağını konuşuruz " Mesut " Arka bahçeye havuz, banyoya çeki düzen, evin istenilen yerleri boyanacak, çiçeklendirme işleri ve bir sürü ıvır zıvır işte " Ceren " Şu evi o çirkin balığı yapmakta ısrarcı mısın ? " Mesut " Hangisini ? " Ceren " Rengarenk ufak tefek balıklar olacaksa sorun yok ama çirkin vahşi bir şey olacaksa hiç uğraşma " Mesut " Kızım yanlara piranalar şart değil daha güzel bir şey çizilir ama tavana büyük beyaz şart " Ceren " Bu konuyu konuşacağız ama daha önce şu yeni aldıklarımızı yukarı taşımama yardım et daha sonra da yemek yapalım " Mesut " Arabadan buraya tek başına taşıdın, hadi buradan da üst kata bi zahmet çıkartıver, hazır ayakta olacağın için mutfağa da uğrayıp yemekleri de hazırlarsın " Ceren " Sen ne yapacaksın ? " Mesut " Ben çok yoruldum, şu anlık ilk işim buraya kıvrılıp sabaha kadar uyanmamak " Ceren " Hemen kalk yoksa " sözünü bitirmeden " Tamam tamam senle de hiç konuşulmuyor zaten akşama kadar eziyet yaptın ve hiç durmaksızın devam ediyorsun " Ceren " Ne yaparsın, sevgilim pisliğin biri, ister istemez huylar zamanla benziyor " Mesut " Sevgilim mi dedin ? " Ceren" Lafın gelişi " sözünü bitirdi ve bende uzandığım koltuktan kalktım, ilk önce eşyaları yukarı taşıdık ve daha sonra mutfağa yemeğimizi hazırlamaya gittik.