Bölüm 55

317 19 7
                                    

Toz yere indiğinde ve ben yaratığın son halini gördüğümde, şaşkınlıktan oturduğum yerden kalkamadım. Canavarın her tarafı delik deşik olmuştu. Kungligt blod " Ölümlü o benim en iyi askerimdi, seni kendi ellerimle öldüreceğim " dedikten sonra olduğu yerden kayboldu, bende oturup dinleniyordum, birkaç dakikaya kapının birinden içeri girdi. Kungligt blod " Ne oldu yoruldun mu ? Seni kolay bir şekilde öldürmeyi hayal etmiyordum, az çabalasaydın hiç fena olmazdı " Mesut " Sen kaç saattir beni nerenle izliyorsun ? Senin verdiğin ucuz eğitimli canavarlarınla yaptığım kavgayı tüm gün devam ettirebilirim. Beni duydun mu mavi ..... ? " Bir anda çok kızgın bir tavır takındı ve bana doğru koşmaya başladı. Hiçbir şekilde kımıldamıyordum sadece bana doğru koşmasını izliyordum, hızlı bir şekilde yanıma kadar geldi, birkaç metre kala yumruğunu hazırladı bana vuracakken, etrafımda konsantre olduğum kumları etrafımda havalandırmaya başladım ve ufak bir kasırga gibi etrafımızda dönüyordu, kasırgadan çıktım ve en yakınımda duran silahı elime aldım daha sonra kontrol ettiğim kum tanelerinin kontrolünü bıraktım ve silahı mavili canavara doğru tuttum. Kungligt blod " Bunu nasıl yaptın ? " Mesut " Soru sormayı bırak ta düş önüme birlikte yukarı çıkacağız, bu seferde oyun oynamaya kalkarsan senin için kötü olur " Kungligt blod " Bunu nasıl yaptın, sana en güçlüsünden altı adam yolladım ve yorgunluktan yerden kalkamıyordun " Mesut " Sen hala orda mısın ? Şu elimde gördüğün ...... çocuğunun konuşmasını istemiyorsan yürümeye başla " Yürümeye başladı hem yürüyor hem de canavarlarla konuşuyordu, tüm canavarlar önümüzden çekilip bize yol verdiler ve kapıya kadar çıktık. Mesut " Bu kapıdan beraber çıkacağız ve bizim çıktığımız gibi kapıyı kapatacaklar ve bir daha açmayacaklar, daha sonra seni özgür bırakacağım " Bir şeyler söyledi ve kapıyı kapadılar, bir süre önümde yürümesini söyledim ve göl gibi bir yere kadar beraber yürüdük. Mesut " Seninle yolumuzun sonu, vedalaşmadan son bir isteğin var mı ? " Kungligt blod " Beni özgür bırakmanı ve ölmeni istiyorum " Mesut " Sen bana iki istek yolladın ve ben sana sadece bir istek hakkı vermiştim, içlerinden birini seçmem lazım değil mi ? düşündüm ve birinci söylediğin gayet makul geldi, seni özgür bırakacağım " sözümü bitirdiğim gibi elimdeki silahın mermisi bitene kadar mavili canavara sıktım. Mesut " İstediğini yaptım, artık sonsuza kadar özgürsün "

TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin