Bölüm 39

614 24 8
                                    

Ceren " Kalkın uykucular " sesiyle uyandık . Mesut " Ne oldu Ceren " Ceren " Sizi Patron bekliyor " Kadir " Yine ne yaptık acaba " Mesut " Ne bileyim Kadir şu dünkü kargaşadan dolayı çağırıyordur " Kadir " Kesin yarım saat fırça kayacak , o değil de senin Jilet'i öldürmen şart mıydı " Mesut " Öldürmeyecektim de çok sinirlendirdi " Kadir " Hayır sıkıntı değil de öldürmeseydin Patrona götürürdük bugünkü azarımızı yemezdik " Mesut " Ne biliyim oğlum belki bizi tebrik etmeye çağırıyordur " hazırlandık ve Patron'un odasına gittik , içeri girdiğimiz gibi Patron bizi azarlamaya başladı . Patron " Siz ne yaptığınızı zannediyorsunuz , öğrencilerin hayatını tehlikeye atıyorsunuz " Mesut " Biz mi öğrencilerin hayatını tehlikeye atıyoruz , bilmem farkında mısınız ama saldıran biz değil onlardı ve hepsini etkisiz hale getirende bizdik " Patron " Bu işi kendi kafanıza göre hareket ederek yapamazsınız , sizin profesyonel bir yardıma ihtiyacınız var , Filiz hanımı bulun iyi bir psikolog tur " Kadir " Biz deli değiliz Patron " Patron " Size delisiniz demedim sadece gidin konuşun b,r kaç saat haricinde hiçbir şey kaybetmezsiniz " Mesut " Gidicez ve konuşacağız başka bir şey beklemeyin " Patron " Aynen sadece bu kadar gidin ve konuşun " Mesut " Filiz hanımı nerede bulabiliriz " Patron " Kapıda sizi bekliyor çıktığınız gibi birkaç saat Filiz hanımın sözünden çıkmak yok " Kadir " Biz o zaman çıkalım " ve odadan çıktık , psikolog bizi bekliyordu . Filiz " Mesut ve Kadir sorunlu özel güçleri olan tayfalar beni takip edin bakalım " demesiyle takip etmeye başladık . Kadir " Kadın manyak çıktı Mesut ne b.. yiyecez şimdi " Mesut " Merak etme birader ben onun havasını alacağım " Binanın üçüncü katına çıktık koridorun en sonuna kadar yürüdük ve girdiği kapıdan içeri girdik . Filiz " Oturun " demesiyle ikimizde odanın içindeki sandalyelere oturduk . Filiz " Sizin sıkıntınız ne ? " Kadir " Nasıl ? " Filiz " Siz diyorum neden böyle davranıyorsunuz " Mesut " Aslında son zamanlarda midem biraz sıkıntılı o yüzden biraz rahat hareket edemiyorum " Filiz " Onu söylemiyorum salak bu agresif hareketleriniz neden , dün buraya bir saldırı oldu ve ortalığı dağıtıp herkezi öldürdünüz onu soruyordum " Kadir " Aha Mesut kız sana laf soktu " Mesut " Bayan Bizler canavar değiliz kızdığımız zaman yeşil deve dönüşelim , biz müdahale etmeseydik daha kötü olabilirdi " Kadar " Aynen ben Mesut'a katılıyorum " Filiz " Sakin bir şekilde düşünüp plan yapıp hep beraber düzgün bir şekilde hallede bilirdik " Mesut " Oh yavrum Oh , arada çayda demlerim tam olur ne dersiniz , adamlar kapıyı uçurmuşlar ve bir orduyla geliyorlar , biz adam toplayacaz bunlarla plan yapacaz ve beraber hareket edeceğiz , yorum yapmıyorum sizin hayal dünyanız " Filiz " Beni hafife alıyorsun Mesut " Mesut " Yani sayılır , daha kötülerini de görmüştüm " Kadir " Aynen Filiz hanım daha kötülerini de gördük " Filiz " Siz beni hafife alıyorsunuz yani , sizinle işim bu günlük bitti , Patron'un yanına gidebilirsiniz " Mesut " Bu kadar yani " Filiz " Evet " Kadir " Tamam biz gidelim " dedik ve odadan çıktık . Kadir " Mesut sence çok kolay olmadı mı ? " Mesut " Çok kolay oldu , iki laf soktuk korktu diyeceğim ama kadın hiç öyle biri değil bu kadına dikkat edelim " Patron'un yanına gittik . Patron " Ne çabuk döndünüz " Mesut " Gittik tanıştık kendisiyle çok iyi anlaştık , hatta bizi sevdiğini bile söyleyebilirim " Kadir " Evet evet ben Mesut'a sonuna kadar katılıyorum çok iyi anlaştık " Patron " İyi o zaman anlaşmanıza sevindim yeni görevinizde o da yanınızda gelecek " Mesut " Yeni görev derken " Patron " Bir gezegen var sizin o raya gidip etrafa bakıp tamamen temiz onayı vermenizi bekliyorum " Kadir " Uzaya mı çıkacağız " Patron " Evet yarın yola çıkıyorsunuz " Mesut " Biz daha önce hiç uzaya çıkmadık siz diğer elemanlarınıza verseniz bu görevi " Patron " Korkmana gerek yok büyük ihtimalle gezegen boş sadece gideceksiniz gezip geleceksiniz " Kadir " Bu nu yapabileceğimi zannetmiyorum " Patron " Yarın gidiyorsunuz , detayları yarın konuşuruz birde unutmadan söyleyeyim şu takma isimlerinizi de düşünün bizim dışarıya açık vermediğimizi biliyorsunuz " Mesut " Tamam çıkalım da Filiz hanım şart mı ? " Kadir " Mesut uzay diyoruz tek derdin kadının gelip gelmemesi mi ? " Mesut " Sonuçta hoşlanmadım sağı solu belli olmaz , uzaya çıkarız canavara dönüşür , ne biliyim tam uzay aracından ineriz bu uzay aracını çalıştırır bizi orada bırakır geri döner , içimde kadının potansiyel bir psikopat barındırıyormuş gibi hissediyorum " Patron " Gereksizce konuşmanız bittiyse dağılın , iyi dinlenin yarın büyük gün " odadan çıktık ve bahçeye gittik bir banka geçtik ve muhabbet ediyoruz . Kadir " Mesut ben ne yaparım uzaya çıkarsam , ya geri dönemezsek ya araç arızalanırsa ya uzaylılarla karşılaşırsak "  Mesut " Bak Kadir sana bir şey söyleyeyim geri dönemzsez fenamı birazda uzayda yaşarız araç arızalanırsa Su ile baş başa kalırsınız fenamı uzaylılara gelirsek orası çok fena çözüm zor ama dur bir tane çözüm yolu var sen bizde kaldığın ilk günlerde banyoda şarkı söylediğini fark ettim aynı tonda uzaylı gördüğün zaman şarkılarını söylersen hiçbir uzaylının kalbi dayanacağını sanmıyorum , kalbi dayansa bile arkasına bakmadan kaçacağına eminim " Kadir " Bırak bu dalgaları da isim konusuna geçelim , ne olabilir takma isimlerimiz , en azından süper kahramanlara yakışır bi isim olsun değil mi ? sonuçta bizde süper kahraman yolunda ilerliyoruz " Mesut " Bide o çıktı başımıza , düşündüm de senin adın görünmez evlat nasıl güzel olur mu ? " Kadir " Görünmez evlat nedir yaa dalga geçiyormuş gibi ben sana telekinezici çocuk diyormuyum " Mesut " Hiç fena değil bu ismi düşünüceğim ben odama geçip az dinlenicem daha sonra görüşürüz " Kadir " İyi ne yaparsan yaz telekinezici çocuk bende Su'ya bir gidip bakayım " Kadir'in yanından ayrıldım ve odama geçtim yatağıma uzandım , gözlerimi kapadım ve gün içi olanları ve ileride olacakları düşünmeye başladım .   

TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin