Bölüm 92

229 14 0
                                    


Mesut " Özledim " adam söze girdi " Ne anlamadım, benimi özledin " ilk önce suratına bir yumruk attım ve o geriye sarsıldığında toparlanmadan birde karnına tekme attım, yere düştüğünde üstüne çıkıp yumruk atmaya başladım, yerde kımıldayamaz hal aldığında ceplerini karıştırdım ve aracın anahtarını bulup araca binip hızlı bir şekilde sokağın sonuna kadar sürdüm ve yolun ortasına park ettim daha sonra inip adamı araca taşıdım ve sürücü koltuğuna oturttum araçtan ayrılmadan " Seni değil birilerini dövmeyi özlemişim ayrıca bak o kadar da zor değilmiş değil mi ? Bir daha ben ve arkadaşımın hele ki bunların içinde birde kadınım varsa konuşmalarına dikkat et yoksa böyle aramızda ufak tefek sürtüşmeler olabilir. Unutmadan söyleyeyim böyle yol ortasına park etme sonra seni rahatsız edebilirler, hadi ben kaçtım " dedim ve lokantaya tekrar girdim. Ceren " Ne oldu geciktin ? " Mesut " Biraz sohbet ettik, çok iyi biri aslında sizde yakından tanısanız çok seversiniz, yemeğiniz bitirdiyseniz çıkalım " Batuhan " Tabi olur benim bitti zaten " Ceren " Tamam hadi gidelim bende doydum " hesabı ödedim ve beraber dışarı çıktık. Ceren " Yolun ortasında bir arabamı var yoksa ben mi yanlış görüyorum, Mesut bu seni çağıran adama ait değil dimi ? " Mesut " Yok o çoktan gitti bu sanırım nereye gideceğine karar veriyor, hadi bunları boş verip biz işimize dönelim " Ceren " Sen öyle diyorsan, tamam öyle olsun bakalım " arabamıza binip eve geri döndük ve eşyaların gelmesini bekledik eşyalar geldiğinde de yerleştirmeye başladık.


TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin