Bölüm 64

310 15 17
                                    

Gözlerimi açtığımda Ceren yanımdaydı. " Ne oldu öldüm mü ? " Ceren bana sarıldı ve daha sonra söze girdi " Sen benim hayatımı kurtardın " Mesut " tamam sende benim boğazımı sıkarak öldürmek istiyorsun, bundan korkmalı mıyım yada kötü bir sonuç mu çıkarmamı mı istersin " Ceren " Affedersin, senin uyandığını görmek beni sevindirdi " Mesut " Ne kadardır uyuyorum ? " Ceren " İki haftadır " Mesut " Vay be bildiğim uyuyan çirkin adlı yeni karakter çıkarmışım ortaya desene " Ceren " Tamam kabul edeceğim uyurken pekte giderin var gibi gözükmüyordun " Mesut " Kadir ve Su iyiler mi ? " Ceren " Onlar iyiler ama " Mesut " Ama ne kızım, söyle ne oldu. Sakat falan mı kaldılar " Ceren " Yok onlar sapa sağlam da Filiz öldü " Mesut " Bende bir şey oldu zannettim, şu televizyonun kumandasını versene müzik açalım da kendimize gelelim " Ceren " Filiz öldü diyorum " Mesut " Bana ne ? " Ceren " Ne demek sana ne? Bizi kurtaran kişi ölüyor ve sen hiçbir şey olmamış gibi davranıyorsun " Mesut " Evet evet bizi kurtarıyordu, hatta son sözlerinde sizin sonunuz geldi deyişi beni baya benden aldı, ağladım ağlayacaktım ama kendi mi zor tuttum " Ceren " Sen duygusuz birisin " Mesut " Patron nerede, ona birkaç lafım olacak " Ceren " Buralarda çağırayım, sen hiçbir yere ayrılma " Mesut " Tamam hatırlattığın iyi oldu, maratona katılacaktım iptal ettireyim " Ceren " Espri yeteneğinden hiç mi taviz vermez bir insan " Mesut " İnsan taviz vermez, ben insan değilim, ben plütonlu bir uzaylıyım " Ceren odadan çıktı ve ardından Kadir içeri girdi, Kadir " Geçmiş olsun kanka " Mesut " Sağ olasın moruk, ben patronu bekliyordum sen geldin " Kadir " Ben hiçbir zaman gitmedim ki " Mesut " Oğlum sende baya sağlam gözüküyorsun " Kadir " Yere düşerken, aracın sırtımızda duran demirlerine tutunduk sende Ceren'e sarılmakla meşguldün, düştüğümüzde bizde sadece kırıklar ve sıyrıklar vardı sen baya kötüydün hatta ben birkaç gün geçtikten sonra öldüğünü falan sandım ama şu anda seninle konuşuyorum " biz konuşurken Patron odaya girdi ve girmesiyle " Siz çıkın ben tek konuşacağım " Kadir " Kendini fazla yorma " dedi ve odadan çıktı, çıktığı gibi " Patron lütfen yanıma oturur musun ? " dedim ve Patron yanıma oturdu, bende sonrasında söze girdim.  


TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin