Ceren "Yoksa başka biri mi var ? " Mesut " Ne alakası var " Ceren " Direk cevap veremeyip kıvırdığına göre kesin biri var, eğer seviyorsan size engel olmam "kendi kendime " ...... toparla toparlaya bilirsen " Ceren " Cevapta vermiyorsun, kim bu kız ? " Mesut " Ne kızı ..... koyayım, nereden çıkartıyorsun böyle şeyleri,sana dediğim gibi başına bir şey gelmesinden korkuyorum " Ceren " Gerçekten mi ?" Mesut " Harbiden diyorum, ben niye başkasını seveyim, sevseydim hastayken ölme ihtimalim olduğu halde sana çıkma teklifi eder miydim, uzayda peşinden koşar mıydım ? " Ceren " Eğer başka kız olursa yada olup ta bana söylemezsen " Mesut" Evet " Ceren " Senin a.... koyarım, o kızında g..... s......, daha sonra hıncımı alamayıp seni bayıltana kadar s......, eve getirir bütün eşyaları g..... sokarım, okıza boru hattı d...., hızımı alamayıp motorun egzoz borusunu söker ağzına s......,yine hıncımı alamayıp ağzınıza s......, daha sonra ikinizi keser torbaya koyar köpeklere yem yaparım ve arkama bile bakmadan çeker giderim " Mesut " Tamam anladık hoş karşılamazsın " Ceren " Ne hoş karşılaması, ben diyorum ki gelmişinizi geçmişinizi s......, sen bana " Mesut " Tamam anladık, içinde psikopat bir seri katil varda bu kadar da olmaz anasını satayım, bir de ben kendimi küfür eder bilirdim, sen baya roman yazdın " Ceren " Yok be bu daha girişti sen aralara girmeseydin ben sabaha kadar götürtürdüm, daha akrabalara bile girmedim" Mesut " Yorum yok, benim uykum geldi ne kadar içim rahat etmese de uyumak zorundayım, senin içinde benden yana bir şüphe kalmadıysa ben uyuyacağım "Ceren " Sen yat, sıkıntı yok ben seni çok seviyorum, içimde hiçbir kötülük yok "Mesut " İçim rahatladı ne diyebilirim ki umarım sabahta burayı göre bilirim "Ceren " Tamam uzatma yat uyu benim yukarı taşıdığımız eşyaları yerlerine yerleştirmem gerekiyor " Mesut " Tamam sen hadi git işine bak " Ceren yukarı çıktı bende üstüme bat tane alıp salonda koltuğa yattım ve uyumaya başladım.