Mesut " Tamam mı ? Şimdi biz sevgili mi olduk ? " Ceren " Hayır olmadık " Mesut " Ben bu işten hiçbir şey anlamadım, olumlu konuşup ta bu kadar çabuk kıvıran görmedim " Ceren " Ne kıvırması, olmadık ama olmayacağımız ne malum " Mesut " Kızım neyin peşindesin, şifreli konuşma falan mı bu yaptığın ? " Ceren " Beni nasıl anlamıyorsun, olmadık ama olabiliriz diyorum " Mesut " Lan tamam bende onu diyorum, zaten bunu konuştuk kabul ettin, hafızanı mı kaybettin ? " Ceren " Hayır ya sende var ya illa söylettireceksin, bir şeyi de anla. Bana hala bir teklif etmedin " Mesut " Hay ben senin beynini, ulan yarım saattir burada renkten renge girdim gökkuşağı gibi oldum senin derdine bak " Ceren " Kıvırma da bana bir teklif yolla " Mesut " Bu serumun dozunu mu arttırdınız, yoksa ben mi kafayı yedim ? " Ceren " Teklif yoksa seninle olamam " Mesut " İyi teklif edeceğiz yapacak bir şey yok, benimle evlenir misin ? " Ceren " Oha lan oha bu kadar ileri bir teklif mi olur " Mesut " Sende bi .... Beğenmiyorsun, daha ne yapayım, hasta halimde ters takla atıp tam yere inmeden mi sorayım " Ceren " Hayır onu kastetmedim, evlilikten önce sevgili olunur, onu sormanı bekliyorum " Mesut " Hayda çattık hasta hasta nelerle uğraşıyoruz, tamam bakılım buna da tamam diyelim, benimle sevgili olur musun ? " Ceren " Bu çok acele oldu, bir düşünmem lazım " Mesut " Etrafta kamera varda benim sabrım mı sınanıyor, yoksa uzun zamandır benden küfür duymadın da küfür etmemi mi bekliyorsun " Ceren " İki dakika şurada kendimizi naza çekelim dedik hemen cıvığını çıkart zaten " Mesut " Ben bu kız milletini anlamıyorum, ben uzaylılarla boşuna kavga etmişim, üç dört tane kız koyacaktık arenaya, canavarlar birkaç saat sonra kendilerini öldürmeye başlamazlarsa adam değilim " Ceren " Abartıyorsun " Mesut " Tamam ulan teklif etmiyorum, bildiğin gibi yap " Ceren " Tamam kızma, bu bizim ilk sevgili kavgamız olsun " Mesut " Tamam öyle olsun ama ben iyileşince bunun acısını alırım, bana git doktoru çağarda buradan ne zaman çıkacağımı öğreneyim "