Bölüm 61

303 12 0
                                    

Ceren " Şimdi ne yapacağız ? " Mesut " helal olsun, çok takdir ettim. On numara paket yaptı bizi " Ceren " Ne diyorsun Mesut , kafan yerinde mi ? " Mesut " Bir şey mi dedin Ceren, aklımda başka bir şey varda " Ceren " Ben buradan nasıl çıkacağız diyorum, sen bana abuk subuk cümleler kuruyorsun " Mesut " Ne abuk subuk cümle kurması, görmedin mi bizi nasıl paket etti, helal olsun, tuzağı da on numara yere kurmuş " Ceren " Dalga mı geçiyorsun, yoksa ciddi misin ? " Mesut " Yok ben ciddiyim, buradan çıkarız orasını dert etme " Ceren " Bu mu ? çıkarız dedin ve çıkacağız mı ? " Mesut " Evet ben o canavarın icabına geldiği gibi bakacağım " Ceren " Tabi tabi geldiği gibi icabına bakarsın sen, madem bu kadar emindin neden daha önce canavarı pataklamadın, korkudan ağzını açamadın " Mesut " Atarında belli bir yeri ve zamanı var, canavarın elindeydik ama diğerlerini bulup getirdiğinde daha kalabalık olacağız, işte o zaman ben buradan çıkacağım ve canavarın işini bitireceğim " Ceren " Sen bence sabah fazla yürek yemişsin yada fazla hayal kuruyorsun " Mesut " Canavar geldiğinde görürüz " Ceren " Merakla bekliyorum " yarım saat bekledikten sonra, kutuyla Kadir geldi ve oda bizim yanımızda kutuyla beklemeye başladı. Mesut " Naber birader nasılsın ? " Kadir " İyidir kanka senden naber " Mesut " Biz iyiyiz gördüğün gibi oturuyoruz, sen çabuk döndün " Kadir kendi durduğu kafesten cevap verdi " Evet biraz öyle oldu, Siz gittikten baya bi sonra bizim uzay aracına diğerlerinden daha büyük bir canavar saldırdı, suya zarar verecekken ben görünmez olup canavara saldırdım ama beni yakaladı ve getirdi kızlar ne yapıyor bilmiyorum " Mesut " Olsun birader en azından karşı koymayı denemişsin, biz tuzağa düştük " Kadir " Buradan çıkmamız lazım " Mesut " Orası bende birader diğerleri de gelsin çıkarız " Ceren " Kadir sen buna bakma kafası yerinde değil, yine saçmalıyor, canavardan çok korktu galiba " biz konuştuktan on dakika kadar sonra diğerleri de geldi, canavar bizi uzay aracına bindirdi ve uzay aracını çalıştırdı.


TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin