Bölüm 62

289 13 4
                                    

Uzay aracının içinde üç ayrı kutuda yeşil canavarın biraz uzağındaydık. Ceren " Evet Mesut hadi bizi buradan kurtar bakalım " Mesut " Kadir görünmez olsun daha sonra beni izleyin " Kadir görünmez olduğu gibi canavara seslendim " Yeşilli bana bir baksana " arkasına bile dönmeden cevabını verdi " yaptığınız şu görünmezlik oyunu çok çocukça, şimdi beni daha fazla oyalamayın " Ceren " Ne oldu Mesut " Mesut " Ne olacak yeşilli anladı " Ceren " Gerçekten çok kurtarıcı bir hareketti, ben sizi kurtarırım, ne yapacaksın ? herkes toplanınca görünmez olan Kadir'i görünmez yapıp canavarı ikna edeceğim ve bizde çıkıp canavarın işini bitireceğiz " Mesut " Tamam haklısınız bu biraz çocukçaydı ama şimdi şunu izleyin " dedikten sonra etrafta gördüğüm araçtan bağımsız ne kadar alet edevat varsa konsantre olup sağa sola fırlatmaya başladım. " Kes şunu yoksa ölürsün " Mesut " Gel de sen durdur beni " oturduğu yerden kalktı ve kafesin kapısını açtı beni tuttuğu gibi kaldırdı, Ceren kaçmayı denerken tek eliyle beni tutmayı bırakıp Ceren'e vurdu ve Ceren kafesin içine yığıldı. Kafesin kapağını kapattı bana ateş etmek için sırtından silahını çıkarttı, bana ateş ederken ayağımla silahına vurdum, mermi koluma denk geldi ve silahı elinden yere düştü. Yumruğu ile bana vuracakken ayağımla kafasına tekme salladım. Beni elinden kaçırdı ve biraz geriye doğru sarsıldı. Ben yerden hemen kalktım ve Kadir'in kafesini açtım, Kadir canavarın üstüne atlarken bende canavarın yere düşürdüğü silahı aldım. Mesut " Kadir çekil " Kadir çekildiği gibi " Ne o zeki canavar bunu da yapacağımı fark edemedin mi ? " canavar yerinden kımıldamadan söze girdi " Elindeki silahı bırak ve teslim ol, beni vuramazsın, beni vurursan bu aracı kimsenin kullanamayacağını biliyorsun " sözünü bitirdiği gibi canavarın kafasına bir kere ateş ettim ve yere yığıldığı gibi de üstüne yirmi kez ateş ettim.


TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin