Patron " Durun " dedi. Mesut " Ne oldu Patron " Patron " Gitmeden önce hakkınızı vereceğim demiştim " eliyle kendi indiği arabanın şoförüne " Getir " dedi ve önünü gösterdi, şoför seri bir şekilde iki çanta getirdi ve Patron'un önüne koydu. Patron " Bunlar sen ve Ceren'in hakkı, size iş karşılığı hakkınızı vereceğimi söyledim, Su ve Kadir benim arabaya " Mesut " Bizi eve kim bırakacak, ben araba kullanamam bu halde, Ceren'de zaten kullanamıyor " Patron " Şoför sizi götürecek " dedi ve dediği gibi şoför arabaya, sürücü koltuğuna geçti. Mesut "Kadir son bir kez sana işim düştü beni araca pindir sene birader " Kadir " Hemen " sözünün bitmesiyle gelip beni arabaya götürdü, arabaya geçtikten sonra Ceren'de geldi, Kadir giderken, Mesut " Moruk kendine iyi bak, daha sonra. Çok daha sonra görüşmek üzere " Kadir " Sende kendine iyi bak sen bize lazımsın, daha havaya uçurmamız gereken bir sürü gezegen var " sözlerimiz bittiği gibi şoför aracı kullanmaya başladı. Ceren " Nereye gidiyoruz ? " Mesut " Bizim eve gidelim biraz dinlendikten sonra çok güzel bir ev satın aldım, biraz bakıma ihtiyacı var, iyileştikten sonra o evi beraber istediğimiz gibi toparlarız " Ceren " Nereden bizim ev oluyormuş ? " Mesut " Lafın gelişi " Ceren " Tipe gel, ben senin lafın gelişini ....... " Mesut " Atarlı genç " dedim ve daha sonra şoföre benim evin adresini verdim, dört beş saatlik süreden sonra eve vardık, Şoför beni araçtan indirdi ve Ceren'de eşyaları içeri yerleştirdi, daha sonra beni içeri götürdü ve artık Ceren ile evimizde yeni ev için tasarım planlarına başladık.