Bölüm 87

239 12 13
                                    

Dinlenirken evin odalarını hangi renge boyayacağımızı tartışmaya başladık. Ceren " Hangi renk olacak odalar ? " Mesut " Beyaz " Ceren " Odaların hepsini beyaza mı boyayacaksınız ? " Mesut " Evet " Ceren " Çok sade ve zevksiz olmaz mı ? " Mesut " Arli morlu renklere ayıracak vaktim yoktu, zaman geçtikçe istediğimiz renge boyarız, farklı bir rengin beyazın üstüne daha kolay boyanır diye düşündüm. Sen hangi rengi istiyorsun ki " Ceren " Kırmızı olabilir " Mesut " Kan rengi eve çok vahşet bir görüntü verirdi, o yüzden onu atla " Ceren " Pembe " Mesut " O ne öyle kırmızının elli tonu gibi, başka bir renk bulamadın mı ? Millete bu evde hanım evladı yaşıyor dedirtmeyecek bir renk, üstüne çicek böcek çizdirtmeyecek bir renk " Ceren " Sarı " Mesut " Sarıya boyarız ama misafir odalarını, buralara sarı renk boyatmayı geç az bir şey sürdürtmem bile, gördüğümde sidik sıçramış gibi hissederim o da pek hoş olmaz, onuda geç " Ceren " Sende hiçbir rengi beğenmiyorsun, kahverengi desem ... rengi diyeceksin, siyah desem çok karamsarsın diyeceksin, geriye fazla bir seçenek kalmıyor yeşil ve mavi " Mesut " Mavi olur içinede bir kaç balık çizeriz ama yeşil olmaz, doğa severler gibi zaten dışarısı yeşillikten geçilmiyor, birde burasını yeşillendirirsek kendimi mağarada gibi hissederim, bir kaç haftayada kendimi uçurumun eşiğinde bulurum " Cerem " Hayretler içerisindeyim bir rengi beğendin, haklısın mavi yaparız ve içinede bir sürü rengarenk balık doldururuz çok hoş gözükür içerisi " Mesut " Ne rengarenk balık doldurması, lan bir düşünsene eve giriyorsun tepede büyük beyaz yanlarda da piranalar " Ceren " Büyük beyaz ne ? Ayrıca yanlara niye piranalar çizelim, süs balıklardan çok iyi rengarenk işler çıkartırız " Mesut " Büyük beyaz, köpek balığının bir türü ve çok güzel bir balık, piranalara gelirsek beni çeken bir özellik var, düşünsene küçücük balıklar biz küçüğüz demiyor ve kan tutkusu ile yaşıyorlar " Ceren " Ne kadar güzel değil mi kan tutkusu, bende her zaman böyle şeyler görmek istemişimdir zaten " Mesut " Batuhan sen söyle şimdi burası rengarenk balıklarla mı dolda güzel olur yoksa tavanda büyük beyaz yanlarda da piranalarla mı ? " Batuhan " Ben evime çizecek olsam, rengarenk balıklar tercihim olurdu " Mesut " Zevkini ....... Batuhan " Batuhan " Sonuçta biz bir insanız ve göreceli zevklerimiz var " Mesut " Kalk lan kalk dinlendiysen boyaya başlayalım " Batuhan " Ben ne dedim şimdi " Ceren " Bir şey demedin, koca çocuğun alınganlığı tuttu yine " Mesut " Ne alınganlığım tutacak, akşam oldu bitirelim gidelim. Zaten eşyalarda gelecek onlarada yetiştirelim " Batuhan " Doğru şimdi başlarsak bir kaç saate anca biter " Mesut " Anca, hadi boyaya başlayalım renkli balık " dedim ve malzemeleri alıp boyaya başladık.

TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin